TO Düşüren 5 Basit Hata ve TO Arttırma Teknikleri

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

TO Düşüren 5 Rahat Hata ve TO Arttırma Teknikleri​

TO Düşüren 5 Basit Hata ve TO Arttırma Teknikleri


Markanızı Google’da tanıtabilmek, yeni potansiyel müşteriler yaratmak ve satışlarınızı çoğaltmak için en kolay yoldur. Gene de, öteki çevrimiçi pazarlama stratejileri şeklinde, yalnızca doğru kullanımını biliyorsanız etkilidir. Tıklama oranınıza zarar verebilecek kolay hatalar vardır. TO planınızdan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız, bu hataları kesinlikle yapmayın. Bu yazımızda, Tıklama Oranı Düşüren 5 Rahat Hata ve ‘TO Arttırma Teknikleri’ni ele alıyoruz…

TO Düşüren 5 Rahat Hata ve TO Arttırma Teknikleri

Doğru Anahtar Kelimeleri Kullanmamak


Çevrimiçi reklamcılığın en mühim kurallarından biri, kullanıcının ilgisini tetikleyecek doğru anahtar kelimeleri kullanmaktır; Bunlar, belirli bir ürün yada hizmete baktıklarında insanların girmiş olduğu en sık rastlanan şartlardır.

TO politikanızda ( Google Adwords yada Organik Sonuçlar olsun ) daha çok yoğunlaşmak istiyorsanız, en etkili anahtar kelime türlerini iyi tanımış olmalısınız:


  1. İlgi çekici anahtar kelimeler: Açık bir bildiri göndermeniz gerekiyor ve bu, kitlenizin gerçek niyetini anlaması gerektiği anlamına geliyor.
  2. Bundan dolayı, kitleyi şaşkına çeviren ya da yalnızca satın almaya hazır olmayan kişilere hitap eden genel yada belirsiz sözcüklerden uzak durun.

Mesela, Drone ürünlerine ilişkin son olarak haberleri bulmak isterseniz, Drone ve direkt istenilen sonuca götürecek haberleri içeren iki ana kelimeyi yazarsınız. Anahtar kelimelerinizi seçmeden ve mantıksal düşünmeden ilkin kendinizi potansiyel müşterinizin yerine koyun.

Mahalli terimler: markanızı mahalli pazarlarda da teşvik etmeye çalışın; Mahalli halkı tetikleyecek belli bir yer yada alanla ilgili hususi terimleri kullanın.

Reklamlarınızın Değerlendirmesi Olmuyor


Müşterilerin ortalama %90’ı çevrimiçi reklamlardan etkilenmektedir. Böylelikle satın alma kararlarını onaylama ediyorlar ve alışverişlerinin güvenli bulunduğunu hissediyorlar. Bu geri bildirim biçimi, öteki data kaynaklarından daha güvenilir olarak değerlendirilir. Bu stratejiyi hemen hemen kullanmıyorsanız, denemenizi tavsiye ederiz.

Ürününüzün derecelendirilmesi kolaydır, şu sebeple otomatikman başlangıç değerlendirmelerine neden olan para ürün yazma yorumları icra eden pek oldukca şahıs vardır. Bu sonuçlar, insanların ilgisini çekecek ve onların itimatı artıracağı için önemlidir.

Bir başka avantaj da, derecelendirmeler ürününüzün özgünlüğünü arttırması ve kullananların markanızın tanıtımını yaptığınızda oynadığınızın adil bulunduğunu görmesine olanak sağlamasıdır.

Bu nedenler yeterince inandırıcı olsaydı, bu mevzuyu, üçüncü taraf internet sayfalarına gönderirseniz reklamlarınızın derecelendirilebileceğini söyleyerek sonuçlandıralım.

Başlık Optimize Edilmiyor


Başlık, insanların reklamınızı gördüklerinde ilk görmüş olduğu şeydir; Onları reklamı tıklamaya ikna eden ve satış dönüşüm hunisine girebilecek en mühim unsurdur.

Bununla beraber, birçok marka başlıklarını optimize etmede başarısız olur ve TO verimliliğini düşürür. TO’su stratejinizi iyileştirmek istiyorsanız , reklam başlıklar oluştururken uymanız ihtiyaç duyulan bazı temel kurallar şunlardır:


  • Anahtar kelimeleri kullanın: Seçtiğiniz sorgu terimlerinin başlığınızda olması gerekir; bu, kullanıcıları, reklamın tam olarak ne beklediğini tam olarak sağladığından güvenilir olur.

Google’ın reklam başlıklarını soldan sağa doğru çözümleme ettiğini ihmal etmeyin.

  • Ergonomik bir çözüm önerin: Başlığınız, müşterilerin ürünlerinizi satın almasının gerektiği ana nedenlerden birine atıfta bulunmalıdır.

İçerik Metinleriniz Oldukça Uzun


Reklamınızın mesajı özlü olmalı ve açık olmalı; Fazla sözcükler yada gereksiz ilaveler için savaşım etmeye asla gerek yok.

Bir tek söylemek istediğiniz şeyi açıklayın ve mesajınızın doğru alıcılara ulaşmasını bekleyin.

Bundan dolayı, oldukca fazla ürün açıklaması eklemek zorunda değilsiniz, bilmeleri ihtiyaç duyulan tek şey:


  1. Ürünün amacı nedir?
  2. Iyi mi satın alabilirler?
  3. Markanız rakibinizden daha iyi kılan nedir? Bu, reklamınızı, ürününüzü öneren hususi özellik olan çekici bir parçasıdır.

Doğru Görselleri Kullanmıyorsunuz


Reklamlarınızı yayınladığınızda, TO’nun etkinliği kullandığınız fotoğraf türlerine bağlıdır.

Fotoğraflar, yazılı içeriğe kıyasla müşterileri üstünde daha büyük bir etkiye haizdir. Sayısız gözlem, resmin üstünlük tesirini göstermekte ve bu da büyük bir netice doğurmaktadır; insanoğlu fotoğrafları hatırlamaya eğilimlidirler.

Görsel içerik de daha cazip ve insanların ilgisini düz metinlerden daha süratli tetikliyor.

Resimler, TO’nuz için harikalar yaratabilirken, doğru materyali kullanmıyorsanız da insanları markanızdan uzaklaştırırlar.

Önlemeniz ihtiyaç duyulan bazı fotoğraf hataları şunlardır:

  • Düşük kaliteli görüntüler kullanmak: Fotoğraflarınıza yatırım yapın, ucuz fiyatlara razı olmayın şu sebeple netice negatif olacaktır.
  • Alakasız görsel kullanarak: Kampanyanızın amacına uygun ilgili resimleri seçmeniz gerekir.
 
Üst Alt