Markanızı Müşterilere Sevdirmenin Yolları Nelerdir?

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Markanızı Müşterilere Sevdirmenin Yolları Nedir?​

Markanızı Müşterilere Sevdirmenin Yolları Nelerdir?


Markanızı Müşterilere Sevdirmenin Yolları Nedir?

Günümüzde her marka sahibi için oldukça mühim olan konulardan biri de müşteriler ve marka içinde oluşacak olan bağdır. Müşteriler bir markayı severse ve almış olduğu hizmetten memnun kalırsa devamlı aynı mağazayı tercih eder ve ihtimaller içinde problemler karşısında marka ile kurduğu bağ sebebiyle bu sorunlara daha ılımlı yaklaşır yada görmezden gelir. Müşterilere markanızı sevdirmenin ve kuvvetli bir bağ kurmanın formülünü merak ediyorsunuz değil mi? Merak etmeyin bu yazımız tam da istediğiniz probleminin yanıtını veriyor. Aşağıda yazdıklarımızı dikkate alarak müşterilerin markanızı sevmesini ve aranızda devamlı bir bağ ve etkileşim oluşturmayı kolaylıkla sağlayacaksınız. Hazırsanız derhal başlamış olalım.

seo137-300x169.jpg




1- Mükemmel ve özenli satın alan hizmetleri sunmanız gerekiyor.


Müşterilerin 73%’ü samimi ve çözüm odaklı satın alan hizmetleri aldıkları için markaları seviyorlar. Satın alma işlemi esnasında müşterilerin 70%’i kendisine davranılırken iyi mi hissettiğine dikkat ederek marka ile arasındaki ilişkiyi inşa ediyor. Müşterilerin 55%’i daha iyi satın alan deneyimi için daha çok ödeme yapmayı bile kabul ediyor. Müşterilerin 89%’u ise fena satın alan hizmetleri deneyimlerinden sonrasında firmayla iş yapmayı durduruyor ve tekrar yazışma dahi kurmuyor. Itimat bağınızın temelini oluşturacağınız satın alan hizmetlerine ehemmiyet vermeniz gerekiyor.

2- Şık tasarımlara haiz olmanız gerekiyor.


Her mevzuda kesinlikle mükemmeliyetçi olun. İnsanların 46%’sı firmanın güvenilirliğini belirleyen bir numaralı etkenin web sitenin tasarımı bulunduğunu düşünüyor. Daha kuvvetli şirket marka imajı hisse senedi fiyatınızı averaj 5-7% arttırıyor. Satın alma kararların 90%’ından da fazlası görsel faktörler doğrultusunda etkileniyor. Logonuzda ve sitenizde hakim olan renk de marka tanınırlığı 80% arttırıyor.

3- Kusursuz içerik oluşturmalısınız.


İnsanların toplumsal medya üstünden markaları takip etmelerinin en iyi 3 sebeplerinden biri de kuşkusuz ki ilgi çekici içeriktir. Blogları olan B2B firmalar her ay blogları olmayan firmalara oranla 67% daha çok satın alan potansiyeli yaratıyorlar. Twitter kullananların 67%’si takip ettikleri markaların ürünlerini daha oldukça satın almaktalar. Hem de tüketicilerin 60%’ı firmanın sitesindeki içerikleri okuduktan sonrasında o şirkete daha pozitif yaklaşıyorlar. Tüketicilerin 70%’i şirketleri reklamlardan oldukça makalelerle tanımayı ve takip etmeyi tercih ediyorlar.

4-Duyguları uyandırmanız gerekiyor.


“Mükemmel Unsur” Yaratın. Satın alma deneyimlerin 75%’i duygusal sebeplere dayanır. Neticede tamamımız insanız. Bu yüzden oluşturduğunuz reklam ve içeriklerde müşterilerinizin duygularını yakalamaya çalışın.

5- Müşterileri hayal kırıklığına uğratmamanız gerekiyor.


Müşterilerinizi mutlu etmek için elinizden gelen herşeyi yapın.Her 4 müşteriden 3’ü geçmişi pozitif deneyimlere haiz şirketlerle fazla iletişime geçiyorlar ve alışveriş yapıyorlar. Burdan çıkan netice ise sayı değeriyle söylemek gerekirse; satın alan sadakatinin kıymeti bir satışın 10 katı kadar olabiliyor.

6- Geri bildirimleri kesinlikle dikkate alın.


Mutsuz müşterilerinizin yorumlarını aldığınız iyi yorumlardan daha oldukça dikkate alın. Her bir şikayetin arkasında 26 tane öteki mutsuz sessiz kalan satın alan bulunur. Tüketicilerin 89%’u fena satın alan hizmeti deneyiminden sonrasında şirketle iş yapmayı kesiyor. Alan kişi yorumlarını web sitenize eklerseniz satışlarınızı 250% hatta daha da fazla fazlalaştırabilirsiniz.
 
Üst Alt