Kurumsal Instagram Hesapları İçin 10 Öneri

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Kurumsal Instagram Hesapları İçin 10 Tavsiye​

Kurumsal Instagram Hesapları İçin 10 Öneri


Kurumsal Instagram Hesapları İçin 10 Tavsiye

Bir fotoğraf paylaşım platformu olarak işe başlamış olan instagram, günümüzün en etkin kullanılan toplumsal medya aracı haline gelmiştir. Hal bu şekilde olunca etkileşimi bu kadar yüksek bir platform online tecim için de büyük bir fırsat kapısına dönüştü. Kurumsal instagram hesaplarının git gide artması sebebiyle instagram üstünden de büyük bir kurumsal rekabet oluşmaya başladı. Peki hangi tekniklerle öteki kurumsal instagram hesaplarının bir adım ilerisine geçebiliriz gelin beraber bir göz atalım.

1- Kurumsal Hesap Oluşturun.​


Instagram’ da açacağınız hesap ne olursa olsun bireysel yerine kurumsal hesap olmalıdır. Kurumsal hesap olarak işe adım atmak size toplumsal medyanın kurumsal hesaplara hususi yarattığı fırsatlardan yararlanma imkanı sunacaktır.
seo35-300x136.jpg


2-Kurumsal Bilgilerinizi Detaylı Belirtin.​


Haiz olduğunuz kurum hakkında tüm detayları profilinizin bio kısmında belirtmeniz gerekmektedir. Telefon numarası, adres, ulaşım detayları, web sitenizin linki ,kurum hakkında izahat ve bulunan öteki tüm toplumsal medya hesaplarınızın detayları instagram sayfanızda bulunmalıdır. Ek olarak logonuz da ne olursa olsun görünür olmalıdır.

3- Hesabın Amacını İyi Belirleyin.​


Kurumsal instagram hesabınızı açarken neyi amaçladığınızı iyi belirleyin. Amacınızın satış yapmak mı, ürün tanıtmak mı, verdiğiniz hizmeti tanıtmak mı, hizmet satışı yapmak mı yoksa yalnız müşterileriniz ile aranızda etkileşim oluşturmak mı olduğuna karar verin. Bu sonucu verdikten sonrasında içerik üretmeniz yararlı olacaktır.

4-Profil Fotoğrafınızı Belirleyin.​


Bizim tavsiyemiz profil fotoğrafınız kesinlikle logonuzdan oluşmalıdır. Ek olarak logonuz profil sayfanıza girildiğinde minik resimde belli olan mütevazi ve anlaşılır görünmelidir. Büyütülebilen bir fotoğraf olmaması sebebiyle net bir profil fotoğrafına haiz olmanız oldukça önemlidir.

5-Hedef Kitlenizi Çözümleme edin.​


Instagram hesabınızı etkinleştirmeden ilkin hedef kitlenizi iyi belirlemelisiniz. Belirlediğiniz kitleyi çözümleme edip kitlenize hitap edecek bir profil ve akış oluşturmanız etkileşim oranınızı oldukça etkileyecektir.

6- Kullanıcıları Reklama Boğmayın.​


Reklam paylaşımının ayarını kaçırmak size takipçi kaybettirecektir. Bu yüzden bu ince ayarı dikkatlice oluşturmalısınız. Kullanıcılar ana sayfalarında oldukca fazla reklam çıkmasından hoşlanmazlar. Reklam içeriklerinizi azaltıp etkileşimi yükseltecek içerikler üretmeye çalışmak takipçi sayınızı arttıracaktır. Şirketinizi tanıtmış olacak fotoğraflar, çalışanlarınızın iş halindeki fotoğraflarını, emek verme alanlarınıza ilişik fotoğraflar, gündelik yaşama ilişik görseller ve benzeri paylaşımlarda bulunmanız sizin yararınıza olacaktır. Birde kullanıcıyı tetikleyecek, sizinle etkileşimde bulunmasını sağlayacak fotoğraf ve videolar paylaşmaya da itina gösterin.

7- Zamanı Doğru ve Planlı Kullanın.​


Her gün ne olursa olsun tertipli paylaşım yapmalısınız. Sadece bu paylaşımlar kullanıcılarınızı boğmamalı. Günde belli oranda yapacağınız paylaşımlarla etkileşimi fazlalaştırabilirsiniz. Kullanıcılarınızın etken olduğu saatleri belirleyerek günde aynı saatlerde paylaşım yapabilirsiniz.

8- Hashtag Kullanımına Dikkat Edin.​


Hasthag ne olursa olsun kullanmalısınız sadece sayısı doğal olarak ki önemlidir. Bu yüzden anahtar kelimelerinizi iyi belirlemeli ve devamlı aynı hashtaglerle paylaşım yapmalısınız.

9- Direct Message Özelliğinden Faydalanın.​


Gelen direct mesajları ne olursa olsun takip edin ve cevaplamaya itina gösterin. Kullanıcılarla aranızda direk bir köprü görevi gören ve etkileşiminizi arttırarak geri dönüş oranınızı mühim seviyede etkileyecek bir kanal olan Direck Message hususi durumunu avantaja çevirmeye itina gösterin.

10-Kullanıcıları Teşvik Edin.​


Kullananların harekete geçmesini sağlayacak paylaşımlarda bulunmanız etkileşimi arttırmak için oldukca önemlidir. Kullanıcılarınızı teşvik edecek motivasyon temelli paylaşımlarla etkileşiminizi fazlalaştırabilirsiniz.
 
Üst Alt