Kişisel Markanız İçin İçerik Pazarlamanın Önemi

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Kişisel Markanız İçin İçerik Pazarlamanın Önemi​

Kişisel Markanız İçin İçerik Pazarlamanın Önemi


Alım satım işlemlerinde genel itibariyle bakıldığında müşterilerin şirketlerden değil de daha oldukça itimat duydukları ve bağlandıkları insanlardan satın alma işlemlerini gerçekleştirdikleri görülmüştür. Bu sebeple tüm başarıya ulaşmış markaların, aslen vizyonlarını yerine getirmek ve misyonlarını daha da ilerletmek açısından etkili ve kuvvetli liderleri vardır.

Bu bilgilerden yola çıkacağını süre kuvvetli bir kişisel markaya haiz olmanın aslen sizi, rekabetten ayıracağını ve çevrimiçi bir saygınlık meydana getirmenize olanak sağladığını bilmeniz gerekir. Bu sebeple etkili bir kişisel markalaşma açısından insanlarla oldukça kuvvetli ilişkisi bulunan bir piyasa lideri olmak son aşama önemlidir.

İçerik Pazarlamanın, Kuvvetli Bir Kişisel Marka Oluşturmadaki Önemi Nedir?


Etkili bir içerik pazarlama stratejisinin oluşturulması ile birlikte bireysel marka açısından oldukça mühim işlere imza atılması sonucunu ortaya çıkarmak mümkündür. Başarı göstermiş bir halde oluşturulan içerik, marka görünürlüğünü geliştirir ve böylelikle itimat arttırır. Şirket değerlerinizi ise gerek mevcut gerekse de potansiyel müşterilere anında gösterme imkanı yakalarsınız. Meydana getirilen araştırmalara nazaran müşterilerin yüzde 85’inin genel itibarıyla özelleştirilmiş içerik satın aldıktan derhal sonrasında bir marka ile ilgili oldukça daha iyimser hissettiklerini gösteriyor. Öteki taraftan, benzersiz içerik sağlanması durumunda alıcıların Yüzde 65’inin ise kullanıcıdan satın alma olasılığının daha yüksek bulunduğunu göstermektedir. Bu sebeplerden dolayı bakıldığında bireysel marka açısından en mühim silahını aslen içerik pazarlama stratejisi oluşturmak olduğu ön plana çıkıyor. Unutur mamasında yarar vardır kim internet sayfalarını, blog sitelerini, videoları, toplumsal medya hesaplarını, infografikleri ve genel itibariyle İnternet’te bulunan öteki tüm takıları gerçekleştiren her şey içeriktir. İçerik, kitleniz ile konuşarak sizin ve markanız ile ilgili oldukça daha çok informasyon sahibi olmanızı sağlar.

İçerik Pazarlama, Kişisel Marka İçin Iyi mi Kullanılmalı?


İçerik pazarlama, genel itibariyle markanızı daha kuvvetli bir konuma getirmenin en iyi kriterlerinden birisidir. İlgili içerik başta olmak suretiyle müşterilerin tam olarak neyi temsil ettiklerini bilmesini sağlayacak en mühim vasıta şeklinde karşımıza çıkmaktadır. Yalnızca markanızın adını bilmelerini kafi olmadığını söylememiz gerekiyor. Öteki taraftan hedef kitlenizin, markanızın yeri adeta doldurulamaz özelliklerini de anlaması gerekiyor.

Meydana getirilen istatistiklere bakıldığında tüketicilerin ortalama olarak yüzde 65’inin içerik okumalarının kendilerini genel anlamda bir ürün aramaya motive ettiğini dile getirdikleri bir dünyada, içeriklerin pazarlanması yöntemini kullanarak oldukça daha kuvvetli bir kişisel marka oluşturmak açısından neler yapılması icap ettiğini ortaya çıkarıyor.

Başkalarıyla Bağlantı Kurmaya Ehemmiyet Verin


Toplumsal mecralar, influencerlar ile ya da potansiyel bir halde müşterilerle etkileşim oluşturmak amacıyla faydalanılacak nimetler içinde yer alır. Blog sitenizin görünürlüğünü iyileştirmeyi istemeniz halinde öteki blog yazarları ile bağlantı oluşturmak suretiyle onların gönderdikleri içeriklere bakmanızda yarar olacaktır.

Başkalarını Paylaşmaya Teşvik Edin


Kullananların genel itibariyle çevrimiçi içerik paylaşmak açısından değişik sebepleri olabilir. Okuyucuların, içerikleri paylaşmaları açısından paylaşım gerektiren çeşitli yarışmalar düzenleyerek, anketler oluşturarak, performans kriterlerini göz önünde bulundurarak duygularına dokunarak yada onları eğlendirerek içeriklerinizi paylaşmaya teşvik etmeniz mümkündür.

İçerik Yayınlamanızı Kolaylaştırmak Amacıyla Bir Uygulamadan Faydalanın


Tertipli bir halde içerik oluşturmak başta olmak suretiyle tanıtım işlemlerine hakim olmak oldukça sıkıntılı bir süreci gerektirir. Bu sebeple bir uygulamanın kullanılması ile iletilerinizi planlayabilirsiniz.

Kişisel Markanız İçin İçerik Pazarlarken Şu Hataları Yapmamaya Itina Gösterin


Kişilerin, kişisel markalarını oluştururken içerik pazarlama stratejisinden faydalanmalarının ortaya çıkaracağı kazananlar kadar bazı hataların yapılması durumunu kişisel markanın adeta bir kariyer suikastı şeklinde dönüşüm yapması da muhtemeldir. Bu sebeplerden dolayı içerik pazarlama işlemleri gerçekleştirilirken kaçınılması ihtiyaç duyulan hatalar şu şekilde sıralanabilir;

Ticari Markanız İle Kişisel Markanızın Uyum Sağlayamaması


Herhangi bir içerik stratejisi ile ilgili etkinlik gösterirken, gerek ustalaşmış markalarının gerekse de kişisel markalarınızın misyonunu, vizyonunu ve değerlerini uyumlu bir halde dönüştürmek son aşama önemlidir. Bunu yapmanın en tehlikeli sonuç yöntemi ise genel itibariyle firmada ve kişisel toplumsal medya hesaplarında kıymet odaklı bir halde içerik yayınlamayı Itina göstermek gerekir. Böylelikle insanoğlu, sizi adeta bir fikir lideri şeklinde tanımayacaktır.

Haddinden Fazla Paylaşım Yapmak


Pek oldukça şahıs yada kurum, bireysel marka oluştururken genel itibariyle toplumsal medya hesaplarını oldukça fazla kullanma hatasına düşer. Twitter ya da Feysbuk şeklinde toplumsal medya platformlarında 1 saat içinde pek oldukça kez gönderi paylaşmak, karşılaşılan tüm unsurları başkalarıyla paylaşmak ve aynı içinde ne olduğu yeniden yeniden yayınlamak aslen kişisel markanın oluşturulmasından ziyade kişilerin markadan da sizden destek alıp kaçmasına sebep olacaktır. Bu sebeplerden dolayı kişisel markanın oluşturulması için içerik pazarlaması yöntemine başvururken kişilerin ya da kurumların öncelikli olarak alan kişi odaklı bir halde etkinlik göstermeleri ve müşteriyi elden kaçıracak ya da başka platformlara yönlendirecek çeşitli hataların yapılmamasına dikkat etmeleri gerekir.
 
Üst Alt