Google Yeni Karşılaştırma Aracını Hizmete Sundu: Shopping Insights

tufan659

Meraklı
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
20
Tepki
4
Google Adsense uzun süre önce yenilenerek ve isim değiştirerek Google Ads haline gelmişti.İçerisinde bulunan sistemlerde pek bir değişiklik olmamakla birlikte değişen arayüzü,reklam çeşitleri ve kendi içerisindeki kelime analiz sistemlerinde değişiklikler olmuştur.

Yakın zamanda tekrar yeni bir özellik çıkararak,e-ticaret kurallarını değiştirecek bir uygulama çıkarmıştır: Shopping Insights


shop.jpeg



Peki Bu Google Shopping Insights Ne İşe Yarar?


görüntü olarak Google Trends'e benzemektedir ve seçtiğiniz bir kategorideki markanın popülerlik düzeyi,aranma hacmi veya satış analizlerini anlamamızı sağlar.Yani yine kendi içerisinde olan Google Kelime Aracına benzer bir programdır.Tek farkı markalar ve kategoriler üzerine yoğunlaşarak genel kelimeler değil,ticari şirketlerin analizini yapmamızı sağlar.



Örneğin: Iphone, Samsung, HTC gibi bilindik telefon firmalarının kendi aralarındaki rekabeti,hangisinin daha çok arandığını veya kullanıldığını aratarak öğrenmemizi sağlamaktadır. Shopping Insight hem uluslararası hemde yerel arama sonuçlarını göstererek yapılan reklamların analizini çeşitlendirebilir,yaptığınız araştırmayı detaylandırabilmektedir.

Sistem ayrıca haftalık veya aylık abonelikler çıkararak uzun vade de kelime analizi ve takibini yapmanızı kolaylaştırır.



Google'ın bizlere sunduğu bu sistem tamamen ücretsizdir ve LİNKTE bulunan Googleblog dan detayları inceleyebilir,grafikleri araştırabilirsiniz.Hem Kelime Aracı hemde Shopping Insights kullanarak daha popüler ve sağlam siteler üretebilir,Adsense üzerinden daha güzel kazançlar elde edebilirsiniz.Veya bir şirketiniz varsa aranma hacminize göre hangi alanlarda yoğunlaşacağınızı,hangi konularda reklam yapacağınızı öğrenebilirsiniz.
 
Üst Alt