Eğitimde Sanal Gerçeklik

ZSpace'in dizüstü bilgisayarı, kendi 3D teknolojisi ile eğitime hayat veriyor

Karma gerçeklik teknolojisi genellikle ek bir kulaklık ve uyumlu bir akıllı telefon veya onu çalıştırmak için güçlü bir PC gerektirir.

Öğrencileri, eğitimcileri ve sağlık hizmeti sağlayıcılarını hedefleyen ZSpace dizüstü bilgisayar , özel 3D ekran teknolojisi ve hafif gözlüklerin karışımıyla kullanıcılara artırılmış ve sanal gerçeklik getiriyor ve karma gerçeklik içeriğinin daha erişilebilir olmasını sağlıyor.

ZSpace dizüstü bilgisayar, okullar ve eğitim firmaları için karma gerçeklik içeriğine tam ve kolay erişim sağlamak için hepsi bir arada bir çözüm olacak şekilde tasarlandı.

Özel ekran teknolojisi, baş takip gözlükleri ve yetenekli ve geniş karma gerçeklik deneyimleri için özel yazılım içeren makul derecede güçlü bir dizüstü bilgisayarı birleştirir.



ZSpace dizüstü bilgisayar, çift çekirdekli AMD APU A9-9420 sunuyor.

Bu, modern Ryzen APU'larının sunduğu performanstan çok uzak, ama eğitim odaklı bir makine için kötü bir başlangıç noktası değil.

8GB DDR4 bellek ve hızlı işlem için 256 GB SSD ile birleştirildi.

Grafik çipi, APU içinde yuvalanmış ve AMD'nin Radeon R5 teknolojisine dayanıyor.

1080p çözünürlüğe sahip 15,6 inçlik bir ekrana sahip.

Bununla birlikte, dairesel polarize gözlüklerle eşleştirildiğinde, ek donanım gereksinimleri olmadan üç boyutlu görüntüleme özelliklerini sağlıyor.

Windows 10 ‘la birlikte geliyor, bir çift USB-A 3.0 bağlantı noktası, bir HDMI çıkışı, şarj ve veri için tek bir USB-C bağlantı noktası, bir stylus giriş bağlantı noktası ve bir Kensington güvenlik yuvası da dahil olmak üzere çeşitli konnektörlere sahiptir.



ZSpace dizüstü bilgisayar, özellikle bu donanımla birlikte oluşturulmuş hâlihazırda kurulmuş olan yazılımları kullanabiliyor.

Fizik, biyoloji, sanatsal çabalar ve programlama hedefleyen uygulamalar var.

Eğitim alanı dışında, tıbbi görüntüleme, kaynak ve veteriner uygulamaları için eğitim araçları ve 3D modelleme uygulamaları için yazılım paketleri bulunmaktadır.

Hepsi, statik ekranların sunduğu tipik iki boyutun ötesinde bir boyuttan yararlanıyor.



Gözlükler de kullanıcıyı takip ediyor, böylece 3D nesnelerin yönelimi çeşitli açılardan doğru olarak görünecektir.

Bir kalem vasıtasıyla ek giriş seçenekleri sunuyor. Altı serbestlik derecesiyle, kullanıcılar 3B boşluğa yerleştirmek için nesneleri döndürebilir, eğebilir veya nesnelere dokundurabilir.

Okullar, ZSpace fikrine daha fazla statik çözümler tercih ediyorlarsa, karşılaştırılabilir donanım ve yazılım seçenekleriyle birlikte hepsi bir arada bir seçenek var.
z5.jpg
z7.jpg
 
Üst Alt