Webmaster

SEO 2019 Kriterlerinde Uygulamada Es Geçilen 5 Hata

Yerel internet aramalarının, mağazaların mobil aramalarını %50 oranla takip ettiği bir gerçek. Ancak halen SEO 2019 Kriterleri dikkate alınmamakta ısrar ediliyor. İşletme sayfanızı güncellemediğiniz takdirde, elde edebileceğiniz potansiyel gelirlerin büyük bir çoğunluğunu elinizden kaçıracaksınız. Bu nedenle de yeterli kriterleri sağlamanız gerekecektir.

Geçmişte SEO uygulamak adına gözünüzden kaçırdığınız veya hiçbir etkisinin olmayacağını düşündüğünüz 5 HATA!

SEO 2019 Kriterlerinde Servis Lokasyonlarını Geniş Tutmak

Restoranların ve bazı teknik firmaların, genel itibariyle yapmış oldukları ciddi bir hata olarak gelmektedir. Bazı işletme sahipleri, firmalarının geniş lokasyonda görülmesinin itibar katacağını düşünmektedir. Fakat müşterilerle buluşmak konusunda yaratabilecek her türlü gecikme, işletme itibarını zedeleyerek olumsuz durumlara yol açacaktır. Bu nedenle de bölgenizdeki erişilebilirlik kapsamını iyi ölçüp biçmeniz gerekmektedir. İnsanlar, başarılı SEO 2019 Kriterleri konusunda yeterlilik kazandığınızda, varlığınızı es geçemeyecektirler.

işletme

Google İşletme Sayfası Talep Etmede Üşengeçlik

Google My Business, yani Benim İşletmem yerel sıralamanızın yaklaşık olarak %15’inde etkin bir varlık göstermektedir. Bazı işletmeler, PİN bekleme mevzusu yüzünden uğraşmak konusunda çekince duymaktadırlar. Fakat yerel sıralamanızı yükseltebilmeniz ve müşterilerinizi etkileyebilmeniz için bu sayfayı talep etmeniz, kesinlikle tabidir.

Kısacası elinizdeki fırsatı geri tepmeniz anlamına gelmektedir. Yerel sonuçlar neticesinden, sitenizi ziyaret eden kullanıcılar, sizi siz olduğunuz için ziyaret ettiklerinden gerçek zamanlı arama sonuçlarından dahi daha önemlidirler. Üstelik sayfanızı talep etmeye geciktiğiniz her dakika, trafiğiniz ve müşterileriniz benzer rakibinize kaymaktadır.

SEO 2019 Kriterleri için Sosyal Medya Zaman Kaybı

Biraz dikkat çekmesi ve sosyal mesaj vermesi açısından başlık bu olsa da nitekim kabul etmeyenler çıkabilecektir. Ancak yerel sıralamalarda yükselmeniz için sosyal mecraları bir bağımlı gibi kullanmanıza gerek bulunmayacaktır. Böyle bir yaklaşımda sadece zamanınızı ve kaynaklarınızı kaybedeceksiniz. Özellikle işletme sahibiyseniz, sosyal medya yönetimi sağlayarak sadece günün belirli vakitlerinde sosyal olarak aktifleşin.

adres

Yeni Adresi Güncellememek

Bu gibi hatalar da yapılmıyor değil. İşletmeler kimi zaman başka işyerlerine transfer olmak zorunda kalabiliyorlar. Fakat kimi zaman bu değişiklikler web sayfalarına ya da Google İşletme Sayfalarına aktarılamayabiliyor. Sıralamalarınızı hem yerel hem de ulusal çapta etkileyecek olan bu unsur 2019 SEO Kriterleri arasında da önemli bir konumda yer buluyor. Hem yayınlarınız hem sitenizin bütünüyle tutarlı olmalısınız. Google bu kriterlere de önem vermektedir. Sitenizin, gerçek bir işletmeyi yansıttığından emin olunuz. Doğru olmayan bilgilerinizin saptanması durumunda, güvenilirliğiniz her anlamda zedelenecektir.

Yerel İncelemeler ve Sorulardan Kaçınmak

Webmasterlar bazı durumlarda yerel incelemeleri es geçmek isteyebilirler. Fakat endüstrinizde yer alan büyük domino taşı işletmelerden, kendiniz hakkında incelemeler almak üzere odaklanın. Mantığı bir anlamda yorum backlink almaya da benziyor. Arkadaşlarınızı ve müşterilerinizi 2019 SEO Kriterleri konusunda avantaj sağlamak üzere, yorum yapmalarına ve işletmenizi değerlendirmelerine teşvik edin. Üstelik rakiplerinizin bunu en başından yaptığından emin olabilirsiniz. İncelemeleriniz, yerel arama sonuçlarında bir nebze de olsa öne çıkmanızı sağlayacaktır.

seo 2019 kriterleri

Yerel Arama Sonuçlarında SEO 2019 Kriterleri

Yerel arama sonuçlarında, istediğiniz sıralamaları edinemediğiniz takdirde bu 5 ayrı noktayı iki kez kontrol ettiğinizden emin olun. Profesyonellerin dünyasında hata yapmaktan kaçının. Hatalarınızı telafi edip 2019 SEO Kriterleri yeterliliklerini sağladığınızda, sıralamalarda uçuş yaşayabileceksiniz.