Sosyal MedyaWebmaster

Webmasterlar için LinkedIn

Linkedin Marka, geçtiğimiz günlerde sosyal medya yöneticileri için platformun en güncel bilgilerinin olduğu bir e-kitap paylaştı.

LinkedIn Üyelerinin % 40’ı Siteyi Her Gün Ziyaret Ediyor, Katılım% 60 arttı

Kimi sosyal medya yöneticisi halen LinkedIn’i görmezden gelebilmekte. İstatistiki bilgilerle kitapta bir nevi şirketin başarısına tanık olacak ve ne kadar önemli olduğu konusunda adeta hayran kalacaksınız. Bu kitap sonrasında adeta ilk hedefinizde LinkedIn olacak ve diğer platformlar arasında zirveye yerleşecek.

LinkedIn Trafik ve İşaretleme

Şirket, LinkedIn’e geçen markalara bağlılıkların arttığı ve yeniden canlandığını düşünmekte. Peki bir anda nasıl bu kadar önemli oldu ya da neden kullanmamız gerekiyor?

  • Öncelikle 610 milyonluk Linkedin Marka kullanıcısını, es geçmek istemezsiniz.
  • Bu platforma kayıtlı kullanıcıların en az %40 ‘ı siteyi düzenli olarak her gün ziyaret ediyor.
  • Sitedeki paylaşımlar, beğenileri, yorumları ve hisse senetleri geçen seneye göre %60 kadar arttı. Şu anda inanılmaz bir yükseliş eğilimindedir.
  • LinkedIn, anasayfada ki paylaşımlar geçen yıla oranla %60 daha fazla görüntüleme alıyor.
  • Platforma mobil erişim sağlayan kullanıcıların oranı %57’ye kadar yükseldi.
  • Platform aracılığıyla birlikte 130 binden fazla makaleye erişim sağlayabileceksiniz. Büyük oranda makaleler konuların uzmanları tarafından kaleme alındığından asla şüphe yaratmayacaktır.

İş Adamları ve Girişimciler LinkedIn’de

  • Fortune listesindeki 500 şirket yöneticisinin halihazırda LinkedIn, hesabı bulunmaktadır.
  • 61 Milyon üst düzey yönetici, en az bir kullanıcı hesabına sahip.
  • Karar mekanizması pozisyonunda 40 milyonluk bir kullanıcı kitlesine ev sahipliği yapmakta.
  • Paylaşılan makaleleri görüntüleyenler ve okuyanların en az %45’i üst düzey yönetim pozisyonlarında görev almakta. (C Sınıfı, Yönetici, Başkan Yardımcısı ve Diğer Beyaz Yakalı Personeller.)
  • Bu özelliğinden dolayı platform, inanılmaz derecede bir trafik akışı ve sonuç alma mekanizması üretiyor.
  • Bu platformu diğer ağlardan ayıran en büyük özelliği, çoğu şirketin aktif olması, fikir alışverişlerine imkân tanıması ve kariyerini geliştirmek isteyen kullanıcıların, profesyonellere ulaşarak dikkatlerini çekebilme olanağıdır.
  • Bunlara ek olarak anlık ulaştığınız sonuçlar profesyoneller tarafından dönüt aldığı için diğer olanaklara göre daha anlamlı olacaktır.
  • Çoğunlukla şirketlerin websitelerine gelen trafiğin %45’ini Linkedin oluşturmaktadır.
  • İnsanlar genel olarak bir hizmet almak istediğinden Linkedin Marka bilgi toplayarak, seçenekleri değerlendiriyor.

Bütün bu olanakların yanında LinkedIn, diğer sosyal mecralar arasında dünya çapında en güvenilir olarak kabul edilmektedir. Sizlerde ücretsiz hesap oluşturup markanızı platforma soktuğunuzda en az trafiğinizin %50’si kadarına daha ekstra sahip olacaksınız. Analiz verileri ve LinkedIn hakkında kafanızı meşgul edecek bir soru olmasın diye buraya tıklayarak e-kitaba da erişim sağlayabilirsiniz.

Bu arada Linkedin Marka hesabıma da istek göndermeniz hiçte fena olmayacaktır.