Youtube Üzerinden Verilen TrueView Reklamları

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Youtube Üstünden Verilen TrueView Reklamları​

 Youtube Üzerinden Verilen TrueView Reklamları


Youtube Üstünden Verilen TrueView Reklamları

Youtube son dönemde hızla popülerliğini arttıran ve Google’dan sonrasında en oldukça arama meydana getirilen ikinci arama alanı olarak karşımıza çıkıyor. Son zamanlarda insanların oldukça vakit geçirdiği YouTube kesinlikle üstüne çalışılması ihtiyaç duyulan bir reklam mecrası olmaktadır.

Youtube’da reklam verme işine kalkışmadan ilkin tespit etmemiz ve karar vermeniz ihtiyaç duyulan iki mühim ana mevzu bulunuyor.
İlk karar vermeniz ihtiyaç duyulan mevzu sizin ulaşmak istediğiniz doğru hedef kitleyi bulmak ve bu şekilde reklamlarınızı görecek olan kişileri belirlemek olmalıdır.
İkinci üstüne çalışmanız ihtiyaç duyulan mühim mevzu ise işletmenizi ve verdiğiniz hizmeti doğru bir halde ifade etmeyi başarabileceğiniz yöntemi seçmek ve ilgi çekici bir reklam oluşturmak olmalıdır.

seo170-300x158.png


TrueView Formatındaki Reklamlar Nedir?


True View formatında reklamınız hitap ediyor olduğunuz ve ilgisini çekeceğinize inandığınız kullanıcılara ulaşır ve maliyet hesabı yaparsınız. Reklamınızı atlayarak izlemeden geçecek olan öteki kullanıcılar için ise ek bir ücret ödemezsiniz. Youtube üstünden verilmekte olan web reklamlarını öteki mecralardaki video reklamlardan ayıran en mühim özelliklerden biri reklamların izlenme oranlarına nazaran ücret ödüyor olmanızdır. Reklamınızı izlemeyecek olan kullanıcılar için ücret ödemiyor olmak sizi oldukça rahatlatacaktır ve maliyetinizi düşürecektir.

Öteki toplumsal medya mecralarından oldukça daha çok etken seyirciye haiz olan youtube toplumsal medya mecrasında TrueView formatı ile verilen reklamların etkileşim oranı, kullanılan öteki formatlardan oldukça daha fazladır. Youtube tarafınca açıklanmış olan verilere ve grafiklere nazaran YouTube’da video reklamları veren firmaların trafiğinde %20 civarında bir artışa haiz olmaktadır. Bu oran öteki yöntemlerle kıyaslandığı vakit oldukça yüksek bir orandır.

Reklamlarımızda faydalanabileceğiniz 3 tane değişik TrueView formatı bulunuyor. Isterseniz derhal özetlemek gerekirse bu formatlara bir göz atalım.

Gösterim içi TrueView (TrueView In-stream):


Kullananların video akışı esnasında reklamlar karşılarına çıkar.Kullanıcılar bu reklamları dilerse izlemeye devam edebilir yada dilerse reklamı geçebilir.

Arama sonuçlarında TrueView (TrueView In-search):

Reklamınız YouTube üstünden meydana getirilen aramalarda çıkar. Kullanıcılar karşılaştıkları bu reklamları tıklayarak izleyebilirler. Bu yöntemi kullanırken anahtar kelime kullanımına itina göstererek meydana getirilen aramalar ile doğru kişiler ile reklamlarınızı buluşturabilirsiniz. Anahtar kelime kullanımında başarıya ulaşmış bir stratejiye sahipseniz başarıya ulaşmış geri dönüşler elde edebilirsiniz.

Görüntülü TrueView (TrueView In-display):


Kullanıcılar youtube üstünden ya da internette dolaşırken girdikleri öteki bir web sitesindeyken videonuzu izleyebilir. Bu yöntem ile reklamlarınız oldukça sayıda kullanıcı ile buluşacaktır ve düşündüğünüzden de fazla sayıda geri dönüşe ulaşmanız mümkündür.

TrueView reklamlarının her bir türü ile firmanızın reklamlarını hedef kitlenize ulaştırabilir ve yüksek geri dönüş oranlarına haiz olabilirsiniz. Hem de TrueView reklamları bu reklamları görüntüleyen kişiler için de oldukça başarıya ulaşmış özelliklere haizdir. Bu sebeple TrueView reklamları kullanıcılarınaa seyretmek istemedikleri reklamları izlemeden geçme şu demek oluyor ki atlama şansı sunmaktadır. Bu yöntem ile bununla beraber şirket sahipleri de reklamları atlayn kişiler için ödeme yapmazlar ve bu sayede yalnız reklama ilgi duyan kullanıcılar için para harcamış olurlar.
 
Üst Alt