Uzun ve Kaliteli İçerik Yardımıyla Hit Arttırın

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Uzun ve Kaliteli İçerik Yardımıyla Hit Arttırın​

Uzun ve Kaliteli İçerik Yardımıyla Hit Arttırın


Projeleriniz için kaliteli içerik üretmek söz mevzusu olduğunda, devamlı en iyi içinde ne olduğu ortaya koyduğunuzdan güvenli olmalısınız. Bu, bir e-ticaret sitesi yada kolay bir blog sayfası olsun, neredeyse tüm ihtimaller içinde projeler için geçerli bir kuraldır. Bugün içerik stratejisi ipuçlarına ve SEO uyumlu içerik girme mevzularına bakacağız. İçeriğiniz, başarı göstermiş bir projenin temel bileşenidir. Esasen ‘online pazarlama’ mevzularına girdiyseniz içeriğinizin öneminin farkındasınızdır. Bu yazımızda, içeriğin önemine, temel kavramlara ve seo uyumlu içerik mevzusuna göz atacağız.

Anahtar Kelime


Ilk olarak anahtar kelime araştırmanın ne işe yaradığını ve araştırma sonrasında yapılması ihtiyaç duyulan anahtar kelime optimizasyonunun ne anlama geldiğine göz atalım.

Anahtar Kelime Araştırma: Doğru anahtar kelimeleri bulmak için meydana getirilen araştırma sürecidir. Arama motorlarını kullanarak belirli bir trafik oluşturmak için içeriğinize aranabilir terimler (bu aranabilir terimler “anahtar kelimeler” olarak bilinir) yerleştirmeniz gerekir.

Anahtar Kelime Optimizasyonu: Bu, anahtar kelimeleri gerçek anlamda, doğru oranda ve doğru yerde kullanma sanatıdır.

Bir tüm olarak içerik oluşturma sürecine bakmış olduğunuzda, dikkat etmeniz ihtiyaç duyulan neredeyse oldukca fazla değişken vardır. Amatör bir yazar olarak, yüksek kaliteli içeriğe duyulan ihtiyacın üstesinden gelmek için zora düşmeniz normaldir. Bundan dolayı, eldeki nişleri anlayan birini işe almanız; bu şekilde bir imkanınız yoksa da mevzu hakkında data edinmeniz gerekmektedir.

İçerik Uzunluğu


Bir proje, her biri ortalama 500 kelimelik içerikler gerektirebilir, sadece bazıları oldukca daha teknik detaylar gerektirdiğinden oldukca daha uzun metinlere gerekseme duyulabilir. Hepsinin sonunda, mümkün olduğunca oldukca sayıda kullanıcıyla etkileşim oluşturmak amaçlanır.

Ziyaretçiler içinde ne olduğu bunaltıcı ve uzun hissettiğinde ziyareti kesip web sitenizi terk edecekler. Eğer oldukca kısa şeklinde hissediyorsa, içerik kafi data ile doldurulmuş şeklinde görünmeyeceğinden gene terk eder. Kusursuz bir ortalamayı bulmak zor olabilir, sadece bunu yaptıktan sonrasında tekrar içeriğinizin uzunluğunu sorgulamaya gerekseme duymazsınız.

Birisi içeriğinizi beğenirse, onu paylaşmak için de istekli olur. Okumak ve öğrenmekten oldukca teknik açıdan ilgilenen insanoğlu uzun parçaları sever ve bu parçaları aynı görüşlü insanlarla paylaşır. Bilgisayar programlamaya adamış bir web siteniz var ise, içeriğiniz büyük olasılıkla daha uzun olacaktır; sıralama ve viral içeriğe odaklanırsanız, daha kısa olacaktır.

Doğru Anahtar Kelime Seçimi


Anahtar kelime araştırması, bilhassa mümkün olan en iyi neticeleri elde etmek için lüzumlu olan araştırmadır. Anahtar kelimelere her bakmış olduğunuzda, onları çevreleyen rekabete bakmak istiyorsunuz. Ortalama 15.000 aylık bir arama hacmi var ise sadece anahtar kelime rekabetiniz oldukça yüksek görünüyorsa, sizin için en uygun seçenek söz mevzusu anahtar kelimeler olmayabilir.

Her ne kadar kolay değilse de, projeleriniz için muhteşem bir içerik oluşturmanın ayrılmaz bir sürecidir. Web siteniz daha iyi görünmekle kalmayacak bununla beraber arama motorları genelinde sayfanıza organik olarak ziyaretçi teşvik edecektir.

İçerik Kalitesi


İçeriğinizin en yüksek kalitede olmasını sağlamak için bilmenizde fayda olacak birkaç değişik unsur bulunmaktadır. Birincisi “İçerik Güncelliği”, aslına bakarsak gönderdiğiniz içeriğin ne kadar yeni olduğu ortaya çıkıyor. Arama motorları devamlı olarak yeni bir içerik aramaktadır; bu, günlük bazda daha çok içerik üretmeniz gerektiği anlamına gelir. Bununla beraber, spam yapmanız gerektiği anlamına gelmez.

İçerik Güncelliği– Google, akılda tutulması ihtiyaç duyulan oldukca mühim olan QDF olarak malum ufak bir unsura haizdir . Kısa bir süre içinde bir arama terimi giderek popüler hale gelirse Google, QDF iznini verir – bu, o arama terimi ile ilgili yeni bir içerik olup olmadığını görmek için kullanılan bir arama yöntemidir.

İçerik Kalitesi – İçeriğinizin kalitesi açıkça hesaba iştirak etmesi ihtiyaç duyulan bir şeydir. Bir içeriğin kalitesi düşük olduğunda arama motorları bunu direkt olarak anlarlar. SEO’yu mümkün olduğunca ayakta tutmak için içerik standardını öncelik listenizin en üstünde tutmanız oldukca önemlidir.

İçerik Araştırması – Nişinizdeki rakipleri bir avantaja kullanın! Yeni bir projeye adım atmak istiyorsanız, başarı göstermiş markalardan ve şirketlerden bazılarını referans alın. Tonu ve kullandıkları anahtar kelimelere bakın ve projenize uygulamak isteyip istemediğinizi belirleyin.

SEO uyumlu yüksek kaliteli içerik yapmaya çalışırken göz önüne almanız ihtiyaç duyulan bir oldukca şeyi söyledik. Ümit ederim bugün size verdiğimiz ipuçları, genel olarak uzun ve kaliteli içerikler oluşturma noktasında size destek sunar.
 
Üst Alt