Sosyal Medyada Dönüşüm Odaklı Paylaşım

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Toplumsal Medyada Dönüşüm Odaklı Paylaşım​

Sosyal Medyada Dönüşüm Odaklı Paylaşım


Sizler de bildiğiniz suretiyle artık yaşamın parçası haline gelen toplumsal medyada dönüşüm odaklı paylaşım iyi mi yapılır mevzusu oldukca büyük ehemmiyet arz etmektedir. Bu mevzuya hususi olarak eğilmek ve bu mevzuda buna nazaran emekler yapılması gerekmektedir. Şimdi sizlere de bu yazımızda ihtiyaç duyulan detayları aktararak doğru şekilde geri dönüşümler toplamanız için destek olmaya çaba göstereceğiz.

Ilk olarak şunu iyi düşünmek gerekir, toplumsal medyadan lüzumlu dönüşüm oranını alabilmek için acaba bir tek devamlı olarak ve periyodik paylaşımlar yapmak kafi olacakmış şeklinde düşünmek sizlere aslen lüzumlu geri dönüşün sağlanması için kafi gelmemektedir. Bunun haricinde, birçok toplumsal medya kullanıcısının da kafasındaki fikir bu mevzu olmaktadır. Sadece, bu şekilde düşünmemek gerekmektedir.



Toplumsal Medya Dönüşümü Iyi mi Sağlanır?


Bu şekilde konuşurken oldukca fena durumda olduğunuzu düşünmemek gerekir. Elbet Twitter’da retweet alamıyor, instagram’da like alamıyorsanız bu durumda sizler de dikkatli emekler yapmalısınız. Başkaları eğer oldukca like alırken, siz bir türlü istediğiniz geri dönüşleri alamıyorsanız bu durumda bu yazımızı okumalısınız. Şundan dolayı, ufak bir eksiğiniz var. Bunu da sizlere birazdan anlatacağımız şekilleri uygulamaya başladığınız anda artık sizler de toplumsal medya paylaşımlarınızın tıklandığını ve ilgi çektiğini görmüş olacaksınız. Şimdi sizler de bu yazıyı okuduktan sonrasında toplumsal medyada dönüşüm odaklı paylaşım iyi mi yapılır hepsini öğrenmiş olacaksınız.



İlk Hamleden İtibaren Dikkat Ve Itina Gereklidir


Ilk olarak sizler de şunu bilmelisiniz ki, insanoğlu bir kullanım şekli mevzusunda doğru şekilde düşünüp karar verilmesi gerekmektedir. Bunun için de arama motorlarında yazılan yazıların daha ötesinde toplumsal medya kafasına girilmesi gerekmektedir. İlk olarak sizler de lüzumlu şekilde toplumsal medya geri dönüşü sağlamak için kendi zihninizde ilk olan aksiyon çağrısını oluşturmanız gerekmektedir.

Örnek olarak vermek gerekirse, bir şahıs istediği bir mevzu hakkında bir araştırma yapacaksa, sizler de Google’a girerek arama yapmaktasınız. Lüzumlu teknik tabirleri yazmakta ve ya kelimeleri grup şeklinde Google’a yazarak sizler de rahatça tüm bilgilere ulaşabilmektesiniz. Doğrusu, bir çalışmaya çıkılmış olduğu süre, sizler kendiniz şeklinde düşünerek öncelikli olarak hareket etmelisiniz. Sadece, iş toplumsal medyaya erişince sizler iyi mi ilk olarak girdiğiniz sayfada günün menüsüne bakıyorsanız, milyonlarca insan da aslen bu tarz şeyleri yapmaktadır. Dolayısıyla işin ilk yüzü buradan geçmektedir.



Toplumsal Medya Diyorduk, Menü Ne Demek?


Menü derken, bahsettiğimiz şey süre tüneli dediğimiz bölüm olmaktadır. Feysbuk için göz önünde bulundurursak, bağlantılı olduğunuz şahıs ve ya kişilerin paylaşımlarının ön plana çıkmış olduğu bölgeden bahsediyoruz.

Sizler de toplumsal medyaya giriş yaptığınızda düzgüsel olarak sponsorlu bağlantılar ve ya hashtag’li popüler yanıtlarla karşı karşıya kalıyorsunuz. Google şeklinde sizlere temiz bir sayfa sunulmamaktadır. Sizler şunu ilk olarak çözümleme etmelisiniz, sizler toplumsal medyaya girdiğinizde neye tıklıyorsunuz? Elbet en oldukca dikkatinizi çeken ve ya yüzlerce iletiden bilhassa siz değerli ziyaretçilerimizin o aksiyona girmenizi elde eden şeyi tıklıyorsunuz. Sizler de toplumsal medyada başarıya ulaşmış olmak istiyorsanız bu sistemi kurmalı ve aksiyona çağrı etmelisiniz. Aslına bakarsan toplumsal medya kullanıcısı bir aksiyona çağrı edilmeyi beklemektedir. Doğrusu, toplumsal medyada dönüşüm odaklı paylaşım iyi mi yapılır mevzusunda bir kere ilk olarak siz değerli ziyaretçilerimizin beklentisini göz önüne almanız ve bunu düşünmeniz gerekmektedir.

Toplumsal medyada bunun için başlık oluşturma tekniği oldukca revaçtadır ve bunun haricinde, sizler de başlık oluşturma mevzusunda başarıya ulaşmış olursanız toplumsal medyadan da lüzumlu geri dönüşleri almaya başlarsınız. Doğal bunu Google’da öne çıkmak için attığınız başlıklarla karıştırmamalısınız. Arama motorları insanların gereksinimlerini düşünerek çalışırken, toplumsal medya insanların menüden seçimini kullanmaktadır. Temel farklılık da buradan gelmektedir.



Toplumsal Medyada İlgi Iyi mi Oluşturulur?


Aslına bakarsak bu mevzuda oldukca rahat bir durumdur. Şundan dolayı, insanların aslına bakarsanız toplumsal medyada girmiş olduğu ortamlarda ihtiyaç duyulan ilgiyi oluşturduğu şeyler aşağı yukarı bilinmektedir.

Toplumsal medyada dönüşüm odaklı paylaşım iyi mi yapılır mevzusunda herhalde birazcık netlik oluşmuştur. Sadece, şimdi açıklayacaklarımız ile beraber, tamamen oldukca daha net her şeyi görebilmiş olacaksınız.



İnsanların toplumsal medya kullanmasındaki temel özellikler informasyon almaktan oldukca eğlenmek ve vaktini keyifli bir halde harcamaktır. Bunun için en mühim noktaların başlangıcında keyifli paylaşımlar gelmektedir. Mevzunuz her ne olursa olsun, eğlence olgusunu kullanmanız gerekmektedir. Gelelim bir başka mevzuya insanların en oldukca beğenip, paylaşmış oldukları paylaşımlar ve mevzu hakkında yorumlar yaparak birbirlerine pasladıkları mevzular gülünç ve esprili paylaşımlar olmaktadır.

Ek olarak, sosyal medyada dönüşüm odaklı paylaşım iyi mi yapılır diye sorulduğunda en mühim noktalardan biri de şaşırtıcılık ve sıra dışılıktır. İnsanlar bu biçim video ve fotoğraflar ile paylaşımları oldukca beğenmektedir. Bunlar haricinde, haber kıymeti olan paylaşımlar siz değerli ziyaretçilerimizin daha da ilgi çekmenizi sağlamaktadır. Ek olarak, duygusal paylaşımlar da devamlı ilgi çekmekte ve beğeni toplamaktadır. Bu tip paylaşımların da hepsinde dönüşüm sağlamak için bir aksiyon çağrısı icap ettiğini unutmamak gerekmektedir. Sizler de bu dediğimiz mevzularda doğru ve tertipli bir paylaşım içine girerek hareket ederseniz istemiş olduğunuz neticeleri almakta kesinlikle güçlük çekmezsiniz.
 
Üst Alt