Samsung Galaxy Android Telefonlarda 4.5g Nasıl Açılır?

neseli

Meraklı
Katılım
22 Ara 2017
Mesajlar
21
Tepki
1
Samsung Galaxy Android Telefonlarda 4.5g Nasıl Açılır?
4.5G açma sistemi telefondan telefona farklılık gösterebilir. Ancak her ne kadar farklılık gösterse de kullanıcı uygun önergeleri izleyerek zorluk çekmeden telefonunda 4.5G sistemini aktif hale getirebilmektedir.

4.5G Sistemi Nedir, Ne İşe Yarar? 
4.5G internet sistemi mobil internet hızını yaklaşık olarak 10 kat artırmaktadır. Böylelikle 4.5G sistemi sayesinde internet erişimi hızlanır. Bilgiye daha kolay ve pratik yollardan ulaşılır. Zamandan da tasarruf edilmiş olur.

Samsung Galaxy Android Telefonlar
Samsung Galaxy Android telefon kullanıcılarının telefonlarında 4.5G internet sistemini aktif hale getirmek için yapması gerekenlere bakılacak olursa haberses adresini inceleyebilirsiniz. Samsung Galaxy Android telefonları genellikle 4.5G internet sistemi uyumuna sahip olsa da gerek sürümünden gerekse başka faktörlerden dolayı 4.5G internet sistemine uyum sağlayamayan türleri de mevcuttur. Telefon 4.5G' ye uyumlu ise 4.5G internet sistemini aktif hale getirmek için telefonun ayarlar bölümüne girilir. Karşıya çıkan seçeneklerden mobil ağlar menüsüne girilir. 

Mobil ağlar bölümünde şebeke modu seçeneğine girince sıralanan şebekeler arasında 4.5G seçeneği de bulunmaktadır. Kullanıcı, buradan telefonunun 4.5G internet sistemi ayarını yapabilir. Kullanılan operatör ister Turkcell, ister Vodafone, ister Türk Telekom olsun Samsung Galaxy Android telefonda 4.5G ayarı operatöre bakılmaksızın aynı şekilde yapılır. Telefonun ayarlar/ mobil ağlar/ şebeke modu/ 4.5G kısmından 4.5G internet servisi aktif hale getirildikten sonra ekranın sağ üst kısmına 4.5G sinyali gelmelidir. 

Eğer 4.5G internet sistemi ayarı yapıldığı halde ekranda 4.5G sinyali görünmüyorsa kullanıcı, müşterisi bulunduğu operatörün müşteri hizmetlerini arayarak sorunun çözümüne ulaşabilir. Eğer ki sorun operatörden kaynaklı değilse telefonun internet ayarlarındaki herhangi bir aksaklıktan kaynaklı olabilir. Bu durumda kullanıcı bir iletişim merkezine ya da telefoncuya giderek telefonundaki soruna çözüm arayabilir. 
http://www.haberses.com/
 
Üst Alt