Reklam Uzantıları Nelerdir?

scrop

Eski üye
Katılım
8 Nis 2022
Mesajlar
127
Tepki
4

Reklam Uzantıları Nedir?​

Reklam Uzantıları Nelerdir?


Reklam uzantıları sizlere her açıdan avantajlar elde eden daha etkili ve verimli reklamlar oluşturmanızı elde edecektir. Reklam uzantıları günümüzde metin reklamlarının içermiş olduğu ilgili ve yararlı ek bilgiler olarak bilinmektedir. Günümüzde reklam uzantıları reklamlarınızın daha çok tıklanmasını ve daha verimli bir halde kullanılmasını elde eden oldukça mühim etmenlerin başlangıcında geliyor. Böylelikle reklamlarınız daha geniş kitlelere yayılım gösterecek ve dizgesel bir halde reklamlarınızın hit akışı artmış olacaktır.

Reklam uzantıları birkaç yapacağınız kolay adım sonucunda kampanya düzeyinde oluşturulmuştur. İşletmeniz ve kullanıcılar için bu durum oldukça yararlı bir durumdur. Disiplinli bir halde uyarlanmış olan metin reklamlarını oluşturmak istiyorsanız tüm reklam uzantılarını eklemeniz gerekiyor.

Reklam Uzantıları Kullanmanın Avantajları Nedir?


Reklam uzantıları kullanmanın birçok pozitif yanları bulunuyor. Bu avantajların başlangıcında normal olarak ki görünürlüğün artması gelmektedir. Reklam uzantıları görünürlüğünüzün artmasında oldukça etkili bir yöntem olarak bilinir. Müşterilerinizin reklamlarınızı fark etmesini istiyorsanız birçok reklam uzantısı kullanmanız gerekiyor. Ne kadar fazla reklam uzantısı kullanırsanız daha çok satın alan potansiyeline haiz olmuş olacaksınız. Reklam uzantıları müşterilerinize daha çok bilgiler sunmanızı elde edecektir. Böylelikle müşterileriniz telefonla işletmenizi aramak yerine oldukca kolay bir halde reklam uzantılarınız yardımıyla informasyon sahibi olmuş olacaktır.

Reklam uzantıları günümüzde yüksek verimlilikte yatırım getirisi sağlamaktadır. Böylece dönüşümleriniz artarak daha çok müşteriye yetişme potansiyeline haiz olmuş olacaksınız. Bunun yanında gelirlerinizde artış gösterecektir. Reklam uzantısı ilgi düzeyini yüksek düzeyde tutmaktadır. Reklam uzantıları kolay anlaşılır ve başarı göstermiş reklamlar oluşturmak için son aşama mühim bir etkene haizdir. Dönüşüm kazanma oranınızı artıran oldukça etken ve potansiyeli bir uzantıdır. Her oluşturduğunuz reklam uzantısı arama ağı metninde ortalama olarak ile oranında artışlar gösterecektir.

Reklam Uzantısı Çeşitleri Nedir?


Reklam uzantıları birçok değişik çeşitten oluşan oldukça fonksiyonel uzantı çeşitleri olarak ön plana çıkmaktadır. Reklam uzantıları çeşitleri bakımından site bağlantıları oldukça mühim bir işlevselliğe haizdir. Site bağlantı web sitenizin yüksek dönüşüm sağlamasını ve popüler bir hale gelmesini elde edecektir. Site bağlantıları mobil cihazlar için özelleştirilebilir özelliklere haizdir. Seçmiş olduğunuz cihazlarda dönem dışı kalabilmektedir.

Site bağlantıları ile tıklanma oranında artışlar elde edecektir. Reklam uzantısı çeşitleri kapsamında bir öteki çeşit ise ek informasyon uzantıları olarak bilinmektedir. Ek informasyon uzantıları işletmelerinizin yönlerinizi özetlemektedir ve vurgulamaktadır. Reklamlarınız güncel standartlarda tutmak ve istediğiniz zamanlarda ek informasyon metinlerde değişik yapılmasına izin vermektedir. Ek informasyon uzantıları yardımıyla artış sağlanmaktadır.

Bir başka çeşit ise araştırma uzantısı olarak karşımıza çıkıyor. İnceleme uzantısı tıklanma oranını oranın artıran oldukça fonksiyonel bir reklam uzantısı çeşidi olarak bilinmektedir. İnceleme uzantıları bununla beraber pozitif 3. Taraf incelemelerini, ödüllerini ve sıralamalarını göstermektedir. Böylelikle reklamlarınız daha geniş tıklanma oranına haiz olacaktır.

Reklam Uzantısı Çeşitlerinden Ne olursa olsun Yararlanın!


Telefon uzantıları da reklam uzantısı çeşitleri içinde bulunmaktadır. Reklamlarınızda kesinlikle işletmenizin telefon numarasını göstermenize gereklidir, böylelikle işletmeniz daha çok tıklanma oranı almaktadır. Telefon uzantıları tıklanma oranını ortalama olarak %9 oranında artıracaktır. Numaranızı yalnızca işletmenizin telefonları yanıtlayabileceği saatlerde göstermeniz gereklidir. Böylelikle müşterileriniz istediğiniz zaman sizlere ulaşım sağlayabilecektir.

Reklam uzantıları kapsamında bir öteki uzantıda yer uzantıları olarak karşımıza çıkıyor. Yer uzantıları kişileri mağazanıza ziyaret etmeye teşvik etmektedir. Böylelikle tıklanma oranlarında oranında artışlar göstermiş olacaktır. Tıklanma oranınız arttıkça işletmenizin kar oranında artışlar yaşanacaktır. Yer uzantıları kapsamında hesaplarınızı Google My Business sistemine bağlamanız oldukça önemlidir.

Bir başka reklam uzantısı ise uygulama uzantısı olarak biliniyor. Uygulama uzantısı telefon yada tablet vasıtasıyla teşvik etmektedir. Hem de hesaplara ve kampanyalara ekleyebilirsiniz.

Reklam Uzantıları Hangi Yerlerde Gözükür?


Reklam uzantıları günümüzde birçok alanda etkili ve etken bir halde gösterilebilir. Arama ağındaki reklamlarla beraber reklam uzantıları gösterilebilmektedir. Uzantınıza bağlı olarak bununla beraber görüntülü reklam ağında da gösterilmektedir. Reklam uzantılarınızı ne kadar fazla sayıda oluşturursanız işletmenizin verimliliği artacaktır. İşletmenizin kar oranlarını çoğaltmak için kişiler reklam uzantılarını kullanabilir. Reklam uzantılarınızı kullanarak işletmelerinizin % 20 ile % içinde değişen oranlarda yükseltebilirsiniz.

Reklam uzantıları ne kadar fazla yerde gözükürse reklamlarınız daha etken olacak ve işletmeniz daha yüksek düzeyde tıklanma oranına haiz olarak ön plana çıkacaktır.
 
Üst Alt