Real-Time Bidding Nedir?

scrop

Eski üye
Katılım
8 Nis 2022
Mesajlar
127
Tepki
4

Real-Time Bidding Nedir?​

Real-Time Bidding Nedir?


Satıcı risk yönetimi ve dolandırıcılık koruması bizim için oldukça önemlidir ve büyük ödeme hacimlerini kabul ettiğimizde yada daha yüksek riskli bir sektörde etkinlik gösterdiğimizde dolandırıcılığın tesiri daha da keskinleşir. Hileli temizleme özelliklerimiz ve güvenlik özelliklerimiz, satıcıların manuel işlem incelemesi ihtiyacını azaltmasına ve satıcıların geri ödeme ve geri ödeme almasını gerektiren hileli satışları en aza indirmesine destek sunar. DSBC Financial Europe‘un temel yetkinlikleri, deneyimi, devamlı gelişimi ve yenilikleri işinizi korur ve güvenli ve başarıya ulaşmış bir çevrimiçi işin temellerini atar. Risk yönetimi ve dolandırıcılık önleme hizmetlerimiz, işletmeniz için uygun dolandırıcılık temizleme araçlarını sağlamak ve maliyetleri etkin bir halde azaltmak için tam özelleştirmeye olanak tanır. DSBC Financial Europe, yüksek düzeyde PCI uyumluluğunu karşılar.

Ödeme Kartı Sektörü


Veri Güvenliği Standardı, tüketicileri ve verilerini nereden satın alırlarsa alsınlar yada hangi kanalı kullanırlarsa kullansınlar korumak için oluşturulmuştur. Dikkatsiz çevrimiçi satıcılar, bir tüketicinin çevrimiçi alışverişte rahat ve güvende sezmek istediği itimatı sarsabilir. DSBC Financial Europe, PCI standartları tarafınca onaylanmıştır. Yedekli veri merkezlerimiz, kredi kartı güvenliğiniz yerine işinize odaklanabilmeniz için milyonlarca kredi kartı hesabını depolar ve şifreler.
kredi-karti-borcunu-odeme-yontemleri-nelerdir.jpeg


Şirketiniz için dolandırıcılık koruması


DSBC Financial Europe Corporation, sizi, işinizi ve müşterilerinizi dolandırıcılık çalışmalarından korumayı taahhüt eder. Dolandırıcılık faaliyetlerini belirlemek ve dolandırıcılığın operasyonlarınızı etkilemesini önlemek için bir müdafa stratejisi sunuyoruz. Yaklaşımımız katı ve doğrudandır. Sahtekarlık belirteçlerini belirlemek için birçok değişkeni 3 saniyeden daha kısa sürede anlamak için istatistiksel algoritmalar ve veri toplama teknikleri kullanıyoruz. Algoritmalarımız işletme sahibimizdir ve değişik sektörler ve coğrafyalar için kişiselleştirilmiştir.

Gerçek zamanlı reklam ticareti nedir?


Gerçek Zamanlı Teklif Verme (RTB), gerçek zamanlı olarak gerçekleşen bir açık artırma ilkesine dayalı olarak İnternette reklam gösterimleri satmak ve satın almak için kullanılan bir teknolojidir. RTB, gelişmekte olan bir görüntülü reklam teknolojisidir . Gerçek zamanlı teklif verme, reklamverenlerden en iyi teklifi otomatikman seçerek reklam sunma gelirinizi en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanır.
eticaret-reklam.jpeg


RTB iyi mi çalışır?


RTB modeli şu ilkeye nazaran çalışır: reklamcılar teklif verir, kazanan yayınlanma alır, siteler çevrimiçi reklamcılık için kendi maliyetlerini belirler . Tüm taraflar, belirli bir kaynaktaki reklamın popülaritesine bağlı olarak, verimliliklerini artırarak ve duruma hızla uyum sağlayarak herhangi bir data akışını gerçek zamanlı olarak yönetebilir. Bir kullanıcı bir internet sayfasını ziyaret ettiğinde, web sunucusu HTML kodunu, kullanıcının çerezlerini, demografik ve coğrafi özelliklerini ve öteki kimlik verilerini reklam platformuna gönderir. Alınan bilgilere dayanarak, reklamcılar reklamın popülaritesi hakkında sonuçlar çıkarır ve bunun için pazarlık etmeye adım atar. Peşinden borsa, açık artırmanın kazananını belirler ve arkasından reklam sunucusukullanıcının ekranında bir reklam görüntüler. Tamamı otomatikman, gerçek zamanlı olarak, kelimenin tam anlamıyla birkaç saniye içinde gerçekleşir – kullanıcı sayfayı yüklerken.

Alıcı ve Reklam Satıcısı için RTB’nin Avantajları


1) RTB protokolü, isteklerinin istatistiklerine bağlı olarak belirli bir kullanıcı hakkında lüzumlu detayları hızla toplar ve verileri reklamverenin sitelerinin bölgesine aktarır. Kullanıcılar için uygundur, zira İnternet’te davranış alışkanlıklarına nazaran oluşturulan reklamları görür. Mesela, gezi sitelerini ziyaret ederken, kullanıcı gezi acentelerinden yada ucuz biletli kaynaklardan gelen reklamları görecektir. Bu, maksimum reklam ilgi düzeyi sağlar ) RTB teknolojisi, çevrimiçi reklamcılığı çeşitli medyalara ve izleyicinin her bir ayrı kesimine uyarlamanıza olanak tanır.

Reklam yerleşimi için ödeme artık “kör” BGBM ilkesine nazaran yapılmamaktadır (1000 görüntüleme başına fiyat). RTB teknolojisi, reklam verene reklam yerleşimi üstünde denetim sağlar. Doğrusu, belirli bir kaynakta reklam birimlerinin “toptan” satın alınması yerine, reklamveren, kaynaktan bağımsız olarak kendisiyle en oldukça ilgilenen kullanıcılara tek reklam gösterme fırsatı elde eder. Bu, “boş” gösterimleri tamamen ortadan kaldırarak bütçeden tutum sağlar.

Detaylar


Reklam verenlerin daha verimli emek harcaması ve süratli tepki vermesi için, reklamların planlanmasını, satın alınmasını, yayınlanmasını ve kampanyaların raporlanmasını otomatikleştiren, reklam ihalelerine erişim elde eden hususi MBD platformları (Medya Satın Alma Masası) geliştirilmiştir. DMP platformları, tüketicilerin zevkleri, gereksinimleri, toplumsal durumları ve yaşam tarzları hakkında data toplar ve saklar ve onlara en uygun kanallar vesilesiyle reklam görüntüler. Reklam alanı için maksimum reklam geliri: Her yayınlanma, açık artırmadaki en yüksek teklif fiyatından satılır.
 
Üst Alt