Mail Reklam Kampanyaları İçin Altın Öneriler

codeworld

Bağımlı
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
32
Tepki
1

Mail Reklam Kampanyaları İçin Altın Tavsiyeler​

mail reklam kampanyaları


Mail reklam kampanyaları dijital pazarlama araçları içinde yer verilmiştir. Fakat mail ile bilgilendirme yapmanın sonucu attığınız mailin okunmadan çöp kutusuna atılması ile sonuçlanmaktadır. Aslen oldukça etkili bir yazışma aracıdır. Mail reklam kampanyalarında bu negatif durumu yok edecek ve işinize yarayacak altın değerinde önerileri bu yazımızda paylaşıyoruz.

Spam Kutusuna Dikkat


Mail reklam kampanyalarında ilk olarak göndermiş olduğunuz maillerin spam kutusuna düşmemesi gerekmektedir. Maillerin spam kutusuna düşüp düşmediğinden güvenilir olmanız gerekmektedir. Mail reklam kampanyaları adına gönderilen maillerinin neredeyse tamamı spam kutusuna düşerek kullanıcılar tarafınca okunmadan silinir. Mail sisteminizde yapacağınız iyileştirme ile bu problemi ortadan kaldırabilirsiniz.

Başlıklarınızla Etkileyin


Mail reklam kampanyaları için göndermiş olduğunuz maillerde başlık bölümünü ne olursa olsun doldurmalısınız. Yalnız doldurmak amacınız olmamalı, etkili bir başlık bulmalısınız. Kullanacağınız başlık reklamını yaptığınız ürünleri ve firmanızı özetlemek gerekirse tanımlamalı ve maili göndermiş olduğunuz kitlenin dikkatini çekmelidir. O şekilde bir başlık kullanmalısınız ki maili gönderdiğiniz kişileri maili açmaya yönlendirmeli.

Mütevazı ve Anlaşılır İçerikler


Mail reklam kampanyalarında kullanılan içerikler son aşama önemlidir. Ürün ve şirket tanıtımı için ürettiğiniz içerikler mütevazi ve yalın bir üslupla hazırlanmış olmalıdır. Mailleri gönderdiğiniz kişiler tek seferde ne anlatmak istediğinizi ve verdiğiniz detayları tek seferde anlamlıdır. Mail reklam kampanyaları için üretilen içeriklerde süslü ve abartı bir üslupla yazılan içeriklerden uzak durmanız icap ettiğini de ihmal etmeyin.

Anlaşılır Bir Dil Kullanın


Mail reklam kampanyalarında ürün tanımı yaparken devrik cümleler işe yaramaz. Her insanın anlayabileceği yalın bir dil kullanmanız gerekmektedir. İçeriklerde yabancı kelimeler kullanmak anlaşılırlığı zorlaştıracaktır. Bu yüzden yabancı kelime kullanımından kaçınmalısınız. Tamamı yardımıyla maillerinizi göndermiş olduğunuz kişiler gönderdiğiniz içerikleri daha rahat anlayarak mevzuya hakim olacaktır.

Görsellere Yer Vermeyi Ihmal etmeyin


Mail reklam kampanyalarında fotoğraf kullanımı hedef kitleyi etkileyen unsurdur. Px ve çözünürlük açısından kaliteli görseller ile gönderilen mailleri zenginleştirin. Kullanacağınız görsellerde kalabalık meydana getirecek unsurlar bulunmamalıdır. İçerikleriniz de olduğu benzer biçimde mütevazi görünüme haiz görseller kullanmalısınız. Gene içerikleriniz de olduğu benzer biçimde kullanıcıya vereceğiniz mesajı mütevazi bir görselle vermelisiniz. Firmanızın yazışma kanallarına kullanacağınız görseller üstünde yer verebilirsiniz. Böylece daha dikkat çekici olur ve kullanıcılar tarafınca daha rahat görülür.
 
Üst Alt