Kurumsal Twitter Hesapları İçin 10 Öneri

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Kurumsal Twitter Hesapları İçin 10 Tavsiye​

Kurumsal Twitter Hesapları İçin 10 Öneri


Kurumsal Twitter Hesapları İçin 10 Tavsiye

Toplumsal medyanın gelişmesiyle beraber kurumsal firmalar için de toplumsal medya kullanımı mühim olmaya başladı. Tüm toplumsal medya mecralarını etkili ve yüksek etkileşimle kullanmak tüm kurumsal firmalar için git gide önemini arttırmaya başladı. Peki en popüler toplumsal medya araçlarından kabul edilen Twitter’ı iyi mi daha etkili kullanabiliriz diye soracaktır olursanız sizin için yararlı olacak 10 önerimizi paylaşalım

1- Kurumsal Hesap Oluşturun.​


Bireysel hesap yerine kurumsal hesap açmak sizlere toplumsal medya mecralarının sağlamış olduğu kurumsal hesaplara hususi avantajlardan yararlanma imkanı sunacaktır. Bundan dolayı hesap oluştururken buna dikkat etmenizi tavsiye ederiz.

2- Profilinizde Detaylı Bilgilerinizi Bulundurun.​


Toplumsal medya hesabını açarken kişisel bilgiler kısmını özenle doldurmanız gerekmektedir. Zira size ulaşan müşterileriniz size ilişik tüm detayları görebilmeli ve web sitenize, öteki toplumsal medya hesaplarınıza yada direk size kolaylıkla ulaşabilmelidir. Profil ayarlarınızı yaparken; profil resmi, şirket hakkında izahat, şirket web site adresi, öteki toplumsal medya hesaplarının bağlantıları, şirket yazışma detayları şeklinde kurumunuza ilişik olan ve kullananların ihtiyacı olacak olan detayları profilinize ilave edin.

3- Twitter’ı Kullanım Amacınızı Belirleyin.
seo37-300x150.png


Amacınızı evvelinde belirlemek size içerik üretmek mevzusunda destek olacaktır. Amacınız evvelinde belirlenirse içerikleriniz de net ve yalnız aslolan amacınıza hizmet edecek şekilde oluşacaktır. Amacınızın satış yapmak, marka tanıtımı yapmak, ürün tanıtımı yapmak, pazarlama stratejileri uygulamak yada yalnız etkileşim oluşturmak şeklinde amaçlardan hangisi bulunduğunu ne olursa olsun başlangıç aşamasında seçmelisiniz.

4- Twitter’da Hedef Kitle Analizi Yapın.​


Hedef kitlenizi belirleyin. Hedef kitlenizi iyi belirleyip bu kitlenin neleri sevdiğini ve neleri takip ettiğini araştırın. Hedef kitlenizin beklentilerini ve zevklerini bilmek, dikkat çekici paylaşımlar yapmanızı ve etkileşimi arttırmanızı elde edecektir.

5- Oldukça Fazla Reklam Paylaşmayın.​


Kullanıcılarınızı oldukca fazla reklama boğmamalısınız. Devamlı reklamla karşılaşmak hiçbir toplumsal medya kullanıcısının hoşuna gitmeyecektir. Bu durum sizin takipçi kaybetmenize sebep olur. Bundan dolayı reklam sıklığınızı kullananların tepkilerine nazaran çözümleme ederek belirlemelisiniz. Paylaşımlarınızı çeşitlendirerek reklam odaklı kalmamaya itina gösterin

6- Twit Atmak İçin Doğru Zamanı Bekleyin.​


Günün en etken saatlerini takip ederek paylaşım yapmak için bu saatleri değerlendirin. Böylece oldukca fazla içerik paylaşıp kullanıcıları sıkmadan hedef kitlenizin büyük bir kısmına ulaşabilirsiniz. Bizim tavsiyemiz paylaşımlarınızı günde 4-5 tweet aralığında tutmaya çalışmanız olacaktır.

7- Gündemi Takip Edin.​


Gündemi takip edebilmek amacıyla kurulmuş bu platformun kullanıcılarına hitap etmek için siz de güncel olmalısınız. Güncel ve ses getiren durumlarla bağlantılı içerikler üretmeniz kullananların hoşuna gidecektir. Bununla beraber kendi işiniz ile ilgili tüm paylaşımlarınız da güncel olmalıdır. Sektörünüzdeki öteki kullananların günlük trend paylaşımlarını takip ederek güncel kalmaya itina gösterin.

8- Devamlı Etkileşimde Olun.​


Twitter öteki platformlara oranla etkileşimi daha yüksek bir platformdur. Bundan dolayı ziyaretçilerinizle etkileşim halinde kalmanızı tavsiye ederiz. Size yazılan bir tweete ne olursa olsun geri dönüş sağlamaya çalışın.

9- Müşterinize Ulaşın.​


Daha süratli netice veren Twitter’ı etkin kullanmak için potansiyel alan kişi kitlenize ulaşmaya çalışın. Takip ettikleri öteki sayfaların hakkınızda tweet atmasını sağlayın. Etiket kullanmaktan da asla çekinmeyin.

10- Twitter Reklamlarını Kullanın.​


Reklam verme olanağı elde eden Twitter’ın bu özelliğinden faydalanmalısınız. Belirli aralıklarla reklam vermek takipçi sayınızı ve etkileşiminizi arttıracaktır.
 
Üst Alt