Facebook Reklamları Nasıl Verilir?

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Feysbuk Reklamları Iyi mi Verilir?​

Facebook Reklamları Nasıl Verilir?


Feysbuk Reklamları: Dünyada ortalama 2 milyar şahıs Feysbuk kullanıyor. Bu kullananların bir bir çok Feysbuk’ta gösterilen içeriklerle etkileşime giriyor. 800 milyon insan, Feysbuk’ta her gün bir şeyleri beğeniyor. Siz de bundan dolayı Feysbuk’ta reklam yapmak isterseniz, sizinle iş yapmak isteyenlere reklam vizyonu gerçekleştirilmesi için ödeme yapmak istersiniz. Her neyse ki, Feysbuk oldukça detaylı bir hedefleme sunar; bundan dolayı, ilgi oranını en üst düzeye çıkarmak için Feysbuk reklamlarınızı tam olarak doğru kesime odaklayabilirsiniz.

Feysbuk Reklamlarından Iyi mi Faydalanılır?


Feysbuk, reklamla hedeflediğiniz amacı net olarak belirtmeniz için bir kaç kampanya hedefi sunar. Bunlara özetlemek gerekirse göz atacak olursak;

  • Uygulama yüklemeleri : Mobil yada masaüstü uygulamanızı yüklemelerini teşvik edersiniz.
  • Marka bilinci : Markanızı yeni bir kesime tanıtmış olmuş olursunuz.
  • Dönüşümler : Kullananların web sitenizde belirli bir işlem yapmasını amaçlarsınız.
  • Katılım : Beğenmeler, yorumlar, paylaşımlar yada fotoğraf görüntüleme sayısını çoğaltmak için sayfa beğenisini arttırma hamlesi yapmış olmuş olursunuz.
  • Potansiyel alan kişi yaratma : Satış kanalınıza yeni potansiyeller eklersiniz.
  • Erişim : Reklamınızı kitlenizde mümkün olduğunca oldukça sayıda insana göstermeyi hedeflersiniz.
  • Mağaza ziyaretleri : Müşterileri web sitelerinize, kısaca mağazalarına yönlendirmiş olmuş olursunuz.
  • Trafik : Trafiği belirli bir web sayfasına yönlendirmek istersiniz.
  • Video görüntülemeleri : Marka bilincini çoğaltmak için videonuzu geniş bir kesime göstermiş olmuş olursunuz.

facebook-reklamlar%C4%B1-1.png


Feysbuk Reklamları Iyi mi Oluşturulur?


1- Feysbuk hesabınıza giriş yaptıktan sonrasında Reklam Yöneticisini açın.

2- Gelen ekranda Reklam Oluştur butonunu tıklayın.

3- Sayfa Beğenmeleri seçeneğini tıkladıktan sonrasında kutuya sayfa adını girin.

4. Sayfayı seçtikten sonrasında alttaki menüden reklamda hangi görsellerin görünmesini istiyorsanız, onu seçin. Ne kadar oldukça görsel seçerseniz geri dönüşüm oranı o derecede iyi olacaktır.

5- Metni ve bağlantıları; kısaca reklamın içeriğini oluşturma ekranı gelecektir. Başlık en fazla 25 karakter olmalıdır. İçerik ise Türkçe kurallarına uygun, tertipli ve etkisi altına alan olmalıdır.

6- Hedef Kitle seçeneğinde reklamların hangi kitlelere ulaşacağı seçilecektir. Bu alanı kesinlikle itina göstererek, detaylı bir halde düzenlemelisiniz.


Feysbuk Reklam Türleri


Face-Reklam-T%C3%BCrleri.jpg


– Fotoğraflı Feysbuk reklamları

  • Feysbuk reklam spesifikasyonları : Bir fotoğraf ve bir metin.
  • Feysbuk reklam fotoğraf boyutları : 1200 x 628 px.
  • Metin sınırı : 90 karakter.
  • Başlık metni sınırı : 25 karakter.

– Video Feysbuk Reklamları

  • Feysbuk reklam spesifikasyonları : Bir video ve bir metin
  • Kampanya türleri : Hepsi
  • Feysbuk reklam görüntü boyutları : Minimum genişlik 600 px.
  • Başlık metni sınırı : 25 karakter.
  • Feysbuk reklam boyutları : Tüm hedefler için 16: 9 (tam peyzaj) yada 1: 1 (kare) video en-boy oranı.
  • Maksimum video uzunluğu : 120 dakika.

– Slayt Gösterisi Feysbuk Reklamları

  • Feysbuk reklam spesifikasyonları : En fazla 10 görselden otomatikman oluşturulan video.
  • Kampanya türleri : Katılım sonrası ve ürün kataloğu satışları hariç tümü.
  • Feysbuk reklam görüntü boyutları : 1280 x 720 px.
  • Metin sınırı : 90 karakter.

– Feysbuk Carousel Reklamları

  • Feysbuk reklam spesifikasyonları : En fazla 10 fotoğraf yada video ve metin.
  • Feysbuk reklam görüntü boyutları : 600 x 600 px.
  • Metin sınırı : 90 karakter.
  • Başlık metni sınırı : 40 karakter (resimler için) yada 25 karakter (video için).

Feysbuk Reklamları Hakkında Bilmeniz Gerekenler


Her şeyden ilkin dikkat etmeniz ihtiyaç duyulan bir mevzuyu dile getirmek isterim. “Reklam yorgunluğu” ya da öteki bir deyişle iştirakı azaltma olgusunu göz ardı etmeyin. İnsanlar aynı reklamı oldukça fazla gördüğünde bu problem ortaya çıkabilir. Kitlenizi aynı reklamla yine yine boğarak, sizden uzaklaşmasına izin vermeyin.

Feysbuk reklamları, reklam biçiminden görüntü stiline, hashtag’lara, kopya uzunluğuna ve ses tonuna kadar izleyicilerinizde en oldukça neyin karşılık bulduğunu öğrenmek için muhteşem bir mecradır. Yavaş, istikrarlı ve kontrol ederek reklam verin.

Harekete geçirici bir davet eklemeniz önemlidir. Her markanın, her ay en oldukça trafik oranı alan birkaç ana içinde ne olduğu vardır. Bu içinde ne olduğu Feysbuk seyircilerini hedefleyen kısa bir videolara uyarlamak, Feysbuk reklamları için en iyi içinde ne olduğu tekrardan sunmak, mükemmel bir yol olabilir.


Face-Reklam-1024x576.png
 
Üst Alt