E-Ticaret İçin En İyi Instagram Araçları

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

E-Tecim İçin En İyi Instagram Araçları​

E-Ticaret İçin En İyi Instagram Araçları


Toplumsal medya platformları içinde Feysbuk açık ara popülerliğini korumaya devam ederken E-Tecim kapsamında en iyi toplumsal medya platformu Instagram’dır. Markaların birçoğu en yüksek erişimi Instagram üstünden sağlarken potansitel müşteriler ile etkileşim için de en mühim platformdur. Bu yüzden markaların potansiyel müşterilere yetişmesi ve onlarla etkileşime geçebilmesi için etkin bir şekilde Instgram’ı kullanımı gerekir. E-Tecim sitelerinin Instagram’ı etkin bir şekilde kullanabilmesini ve potansiyel müşterilerine ulaşabilmelerini sağlayacak E-Tecim İçin En İyi Instagram Araçları listesini sizlerle paylaşacağız.

E-Tecim İçin En İyi Instagram Araçları

1- Scoutsee ve Shoppable Mesajlar


Scoutsee


Instagram e-ticaret siteleri için büyük bir avantaj olsa da markalar için bazı dezavantajları da vardır. Zira Instagram kullanıcılarının gönderilerinde bağlantı eklemesine izin vermez. E-ticaret siteleri de yalnızca profillerinde web sitelerinin linkini ekleyebiliyor. Bu durumda gönderilerde paylaşacağınız ürünlerin linklerini Instagram kuralları gereği ekleyemiyorsunuz.

Scoutsee, Instagram’da markaların yaşamış olduğu bu problemi çözerek markaların alışveriş gönderileri oluşturmasını sağlıyor. Vasıta yardımıyla markalar Instagram’da bir vitrin oluşturabiliyor. Bu sayede kullananların ürüne ulaşmasını, alışveriş yapmasını ve satış sayfasına erişmesini sağlayabilirsiniz.

2- Wishpond


Wishpond


Instagram’da kullanıcılara harekete geçirmek yada yeni kitlelere ulaşmak doğru oluşturulmuş içeriklerle mümkündür. Basit yada kalitesiz içeriklerden oluşan gönderiler ile etkileşimi çoğaltmak neredeyse imkansızdır. Bu yüzden oluşturduğunuz içeriklerin kullanıcıları harekete geçirecek düzeyde ve kaliteli olması gerekir.

Wishpond, etkileşim odaklı içerikler üretmenizi elde eden Instagram araçlarından biridir. Vasıta ile oluşturacağınız yarışmalar ile daha çok kullanıcıya erişebilirsiniz. Hashtag Yarışması uygulaması ile kullanıcılara hesabınızı takip etmeye yönlendirecek yarışmalar düzenleyebilirsiniz. Ek olarak gerçek zamanlı çözümleme özelliği yardımıyla anlık verilere ulaşarak iyileştirmeler yapabilirsiniz.

3- Iconosquare


Iconosquare


Instagram’da gönderi performanslarını beğeni yada yorum benzer biçimde bazı verilere bakılırsa değerlendirebilirsiniz. Sadece genel performansınızı rakipleriniz ile manuel olarak kıyaslamak oldukça zor olsa gerek. Iconosquare, markanızın platform üstündeki gelişme oranını, takipçilerini ve gerçek zamanlı performanslarını ölçümler. Paylaşımlarınızın almış olduğu beğeni ve yorumlara bakılırsa gönderilerinizi hangi vakit diliminde paylaşmanız icap ettiğini belirleyebilirsiniz. Böylelikle daha yüksek etkileşim oranına haiz olabilirsiniz.

Aracın en iyi özelliklerinden biri de kullanılan hashtag ve filtrelerin etkileşim oranı üstünde iyi mi bir tesir yarattığını göstermesidir. Bu sayede yüksek etkileşim aldığınız hashtag ve etiketleri belileyerek gönderileriniz ile daha yüksek etkileşim sağlayabilirsiniz.

4- Taggd


Taggd


Instagram’da bir markanın gönderileri altında gerçek kullananların yapmış olduğu yorumlar, markanın kendisinden daha çok itimat duyulan faktörlerdir. Kısaca bir ürününüzü paylaştığınızda siz ne kadar ürünle ilgili izahat yapsanız da kullanıcılar, gönderiye öteki kullanıcılar tarafınca meydana getirilen yorumları daha fazlaca dikkate alıp güvenirler. Bu yüzden markaların, daha çok etkileşim sağlayabilmesi için kullanıcı tarafınca üretilmiş içeriklere gereksinimleri vardır.

Taggd, Instagram’daki fotoğraflarda bulunan hususi hashtagleri toplar ve ilgili ürünün sayfasında bir araya getirir. Bu sayede kullananların yapmış olduğu yorumlar bir araya toplanır ve daha çok etkileşim sağlanır.

5- Later


Later


Tüm toplumsal medya platformlarında olduğu benzer biçimde Instgram üstünde de daha çok etkileşim için devamlı paylaşım yapmanız gerekir. Bilhassa markalar belli günlerde içerik paylaşımını bir anane haline getirebilir. Mesela Cuma ya da pazartesi günü benzer biçimde. Later, bir içerik takvimi oluşturmanızı ve paylaşımlarınızı tertipli olarak takip etmenizi sağlar. Haftanın hangi günü yada günün hangi saatinde paylaşım yapacağınızı belirleyerek tertipli içerik paylaşımı gerçekleştirebilirsiniz. Böylece daha çok kullanıcıya ulaşarak etkileşim oranınızı artırabilirsiniz.
 
Üst Alt