E-Ticaret İçin Blog Kullanımı

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

E-Tecim İçin Blog Kullanımı​

E-Ticaret İçin Blog Kullanımı


E-ticaret sektörü içinde etkinlik gösterenler için blog stratejisi pek de anlamlı bir şey değilmiş şeklinde gelebilir sadece faydalarına değindiğimiz süre görmüş olacaksınız ki blog sayfası olmadan olmaz. Bu sebeple eğer web üstünden bir pazarlama stratejisi arıyor iseniz yöntemlerinize kesinlikle blog oluşturmayı da eklemenizi tavsiye ederiz. Peki blog oluşturmanın yararları nedir?

Görünürlüğü Artırma


SEO çalışmalarında arama motorlarında görünmek istiyor iseniz kaliteli içerikler üretmeniz gerekmektedir. Bu içerikleri kullanıcıya bakılırsa ayarlamalı ve sunmalısınız. Böylelikle bir marka kıymeti meydana getirmeye doğru yol alabilirsiniz. işte blog sizlere bu imkanı tanıyacaktır. Kullananların yorumlarının da bulunacağı bu blog kim bilir ürünlerden daha oldukça ziyaret edilecek bir yer haline gelecektir.

Satış Danışmanı: Blog


Bir mağazaya giren kimseler kendileri ile ilgilenecek bir görevli ararlar değil mi? Bilhassa ne aradıklarını da tam olarak bilmiyorlarsa bu durumda satış danışmanları onları istediği şeklinde yönlendirebilecektir. İşte sizler de blog yardımıyla bu satış danışmanının yapmış olduğu görevi sitenize taşıyabilirsiniz. Bu durum satışlarınızda belirgin bir oranda artışa katkıda bulunacaktır.

Blog Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler


Müşterilerin bir ürünü alabilmeleri için onlara 7 kez bir ürünü göstermek gerektiği şeklinde bir pazarlama şartı bulunmaktadır. İşte bu şartı yerine getirebilmek için blog oldukça iyi bir fırsattır. Sadece blog içine yazı eklerken dikkat edilmesi ihtiyaç duyulan bazı hususlar bulunmaktadır ki bunlar sizi rakiplerinizden daha da öne çıkaracak ve satışlarınızı artıracaktır.

Kaliteli İçerik


Blog içinde paylaştığınız yazı yada görsellerin mevzuyu derinlemesine bir halde incelemesi gerekmektedir ki satın alma işlemi gerçekleştirecek kullanıcılar ürün hakkında her türlü bilgiye haiz olmalıdır. Dolayısıyla data içerikli yazı paylaşılması son aşama önemlidir. Bu sayede müşteriler aradıkları ürünün hangisi olduğuna daha iyi kanaat getirebilirler.

Doğru İçerikler


Blog sayfanızda paylaşacağınız içerikler data içerikli olmalıdır sadece bu bilgilerin de gerçeği yansıtmaları son aşama önemlidir. Mesela bir ayakkabının deriden yapıldığını, ortopedik bulunduğunu fiyatının ne işe yaradığını yazabilirsiniz sadece bunların yanına da sıcak havalarda giyilmesi zor olsa gerek ya da ayağı taraklı olanları rahatsız edebilir şeklinde unsurların eklenmesi gerekmektedir. Böylelikle müşteriler bu samimiyetinizi ödüllendirecek ve satışlarınızda artış yaşanacaktır. Zira her ürünün dört dörtlük olmasını da elbet bekleyemeyiz dolayısıyla bu detayları müşterilerinizden saklamayınız. Aksi takdirde bu durum sizlere negatif bir geri dönüş yapmış olacaktır.

İşte sizler de yukarıda bahsettiklerimiz ışığında e-ticaret siteniz için bir blog düzenleyebilir ve bu sayede satışlarınızı artırabilirsiniz.
 
Üst Alt