Bağlantı Oluşturma Hakkında Beş Efsane

Mesut

Eski üye
Katılım
19 May 2021
Mesajlar
119
Tepki
13
Bağlantı kurmanın çoğu zaman çevrimiçi olarak tanınmak için en iyi stratejilerden biri olarak lanse edilmesinin bir nedeni var : işe yarıyor. Diğer birçok çevrimiçi pazarlama stratejisinden farklı olarak, bağlantı oluşturma, bir web sitesine hedefli trafik çekmenin sürekli olarak güvenilir bir yoludur . Diğer her şey gibi, yine de, bağlantı kurma hakkında birçok efsane orada dönüyor. İnternet pazarlama deneyiminizden en iyi şekilde yararlanmak için, en yaygın bağlantı kurma efsaneleri hakkında kendinizi eğitmelisiniz. Bunu yaparak, daha verimli bir çevrimiçi pazarlama deneyiminin keyfini çıkarmak için bağlantı oluşturmayı kullanabilirsiniz.

1626270346838.png

En İyi Beş Bağlantı Kurma Efsanesini Ortadan Kaldırmak​

İnternet, bağlantı kurma hakkında çelişkili bilgilerle dolu. Aşağıda, en yaygın bağlantı kurma stratejisi mitlerinden beşini vurgulayacağız ve ardından bunları boyutlarına indireceğiz. Bu makaleyi okuduğunuz zaman, bağlantı kurmanın neden en etkili çevrimiçi pazarlama tekniklerinden biri olmaya devam ettiğini daha iyi anlayacaksınız.

Bağlantı Kurma Efsanesi #1: Karşılıklı Bağlantı İçin Her Zaman Canınız Sıkılacak

Birçok çevrimiçi pazarlamacı, Google tarafından cezalandırılmaktan o kadar çekiniyor ki, inanılmaz bağlantı kurma fırsatlarını kaçırıyorlar. Büyük arama motorlarını işaretleme konusunda biraz çekingen olmak doğaldır; sonuçta, sitenizi yapma veya bozma gücüne sahipler. Karşılıklı bağlantı sizi sıcak suya indirebilir - ama her zaman değil. Olumlu karşılıklı bağlantı ile olumsuz karşılıklı bağlantı arasındaki fark ince ama gerçektir. Özetle, karşılıklı bağlantılar için rastgele bloglar ve diğer web sitelerini istemek hoş karşılanmama eğilimindedir ve başınızı belaya sokabilir. "Kendiliğinden" karşılıklı bağlantı olsa da, mutlaka kötü bir şey değildir.

Diyelim ki sizinkine bağlanan başka bir blog keşfettiniz. Ziyaret ettikten sonra, kendi sitenizi ziyaret eden insanlara sunacak çok şeyi olan çok değerli bir site olduğunu fark ediyorsunuz. Normal şartlar altında memnuniyetle siteye bir bağlantı sağlarsanız, bunu şimdi yapmanız kesinlikle sorun değil. Sitenin zaten kendi sitenize bağlantı vermesi, sitenin yasak olduğu anlamına gelmez. Bu durumda, iki sitenin bir şekilde birbiriyle ilişkili olduğundan emin olabilirsiniz. Bu nedenle, büyük bir arama motorunun kaşlarını kaldırarak karşılıklı bağlantı görme olasılığı yoktur. Aslında, iki sitenizin alaka düzeyi, bu durumda bağlantı oluşturmayı geliştirmelidir.

1626270326587.png


Bağlantı Kurma Efsanesi #2: Giden Bağlantılar Sıralamanıza Zarar Verecek

Bu ikinci mit, birincisiyle biraz ilişkilidir. Bazı blog sahipleri, sitelerine çok fazla giden bağlantı eklemenin arama motorlarındaki sıralamalarını düşürdüğüne inanıyor. O halde, birçok çevrimiçi pazarlamacı, karşılıklı bağlantıya karşı ihtiyatlı olmanın yanı sıra, sitelerine birçok giden bağlantı eklemeyi kararlı bir şekilde reddediyor. Emin olmak için, arama motoru algoritmaları sitenizin alakasız sitelere giden bağlantılarda çalkalandığını tespit ederse, cezalandırılacaksınız. Peki ya gerçekten yararlı olan giden bağlantılar?

Çoğu büyük arama motorunun bir numaralı hedefi, kullanıcılarına alakalı, faydalı sonuçlar döndürmektir. Bu nedenle, kullanıcıların yararlı olduğunu düşündükleri web sitelerine ve bloglara öncelik verme eğilimindedirler. Sitenizdeki giden bağlantılar, onu ziyaret eden kişilere faydalı olma eğilimindeyse, aslında sıralamanızı iyileştirmeye yardımcı olacaktır. Ayrıca, ilgili giden bağlantılar bağlantı kurma kampanyanızı geliştirebilir. Bu, çevrimiçi belirteçlerin ilerlemesini geliştirmekten çok engelleyen bağlantı kurma mitlerinden biridir.

Link İnşa Etme Efsanesi #3: Önemli Olan Sadece Yüksek PR Sitelerindeki Linkler

Bağlantı kurma kampanyanızı geliştirmek için kullanmak istediğiniz yüksek PR web sitelerine odaklandıysanız, dikkatli olun. Çoğu zaman, insanlar yüksek PR web sitelerinde bağlantı oluşturma konusunda o kadar heveslidirler ki bağlantılarının yayınlandığı gerçek sayfaların sıralamasına dikkat etmezler. Yüksek PR sitelerinde bağlantılara sahip olmak, karanlık, tozlu, unutulmuş sayfalara eklenirlerse daha az değerlidir. Yüksek PR sitelerini hedeflemek her zaman akıllıdır, ancak ilerlemeden önce biraz daha derine indiğinizden emin olun. Ayrıca, doğal bir bağlantı profilinin düşük ve orta PR sitelerinden de bağlantılar içereceğini unutmayın .

Bağlantı Kurma Efsanesi #4: İnsanlara E-posta Göndermeyi ve Bağlantı İstemeyi Deneyin

Bağlantı dilenmekte pek başarılı olamadım. Bağlantı istediğiniz kişiyi zaten tanımıyorsanız, bu bir kaynak israfıdır. Bu, zaman harcamak için fazla ölçeklenemez ve verimsiz bir faaliyettir. Herhangi bir zamanını bağlantı oluşturmaya harcayan biri varsa, onları bağlantı tuzağı stratejileri yürütmeye veya sektörünüzdeki yetkili bloglarda konuk yazıları yazmaya odaklamayı düşünün .

Bağlantı Kurma Efsanesi #5: Bağlantılar Kalmak İçin Vardır

Birisi size ekledikleri bağlantıların "kalıcı" olduğuna dair söz verirse, şüphelenin. Bir bağlantı kurma kampanyası sırasında defnenize güvenmek, onu boğmanın kesin bir yoludur. Bağlantı kurma, asla bitmemesi gereken bir şeydir. Bağlantılar kopabilir, site sahipleri bunları istedikleri zaman kaldırabilir ve tüm web siteleri sona erebilir. Sürekli olarak yeni bağlantılar oluşturmak için çalışarak, kaçınılmaz olarak kaybolacak olanları kaybetmekten kurtulabilirsiniz. Dışarıdaki tüm anlamsız bağlantı kurma mitlerinden bu, ortadan kaldırılması en kolay olanıdır.

Bu yaygın bağlantı kurma efsanelerinden herhangi birine çok fazla stok koymak, bir bağlantı kurma kampanyasını çığlıklar içinde durdurabilir. Gerçeği yalanlardan ayırmak kafa karıştırıcı olabilir. Bununla birlikte, günün sonunda, bir bağlantı kurma kampanyasının çalışmasını sağlamanın birçok yolu vardır. Her şeyden önce, yasal ve kemerin üstünde olan bağlantı kurma stratejilerine bağlı kalmayı unutmayın. Sonunda, tüm sıkı çalışmanız maça karşılığını verecek.
 

Ekli dosyalar

  • 1626270335847.png
    1626270335847.png
    86.7 KB · Görüntüleme: 125
Üst Alt