8 Haziran 2019 Google Algoritma Güncellemesi Yayında

scrop

Eski üye
Katılım
8 Nis 2022
Mesajlar
127
Tepki
4

8 Haziran 2019 Google Algoritma Güncellemesi Yayında​

8 Haziran 2019 Google Algoritma Güncellemesi Yayında


Google 2019 sıralama algoritma güncellemesi gerçekleşti.



The June 2019 Core Update is now live and rolling out to our various data centers over the coming days.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 3 Haziran 2019

Google’dan Danny Sullivan, Twitter’da, 3 Haziran Pazartesi öğleden sonrasında süregelen Haziran 2019 çekirdek güncellemesinin 8 Haziran Cumartesi günü yayına girdiğini bildirdi.

Also the core update is rolled out now.

— Danny Sullivan (@dannysullivan) 8 Haziran 2019

Haziran 2019 güncellemesi oldukça büyüktü ve bazı siteler güncelleme yüzünden harap oldu. Trafikte %20 ila %90 düşüşe rastlanan siteler yabancı forum sitelerinde yer aldı.

Google Çekirdek Güncellemesi: 3 Haziran – 8 Haziran

Haziran 2019 Güncellemesine Dair Bilmeniz Gerekenler


Burada özetlemek gerekirse yabancı SEO forum sitelerinde yer edinen önerileri listeledik:

  1. Google, kullanıcılara informasyon elde eden kişinin orijinalliğini bilmek ister. Sıhhat ve finans sektörlerinde internet sayfalarını içeren sitelerin blog vb. kısımlarında yer edinen her bir yazar bu alanda uzman olan biri olmalıdır. Google, güvenilir ve sertifikalı yazarların, kullanıcılarına görüntülenen içinde ne olduğu hazırladığını saptamak ister.
  2. Google, tek tek gönderileri ve sayfaları çözümleme ederek bir web sitesinin EAT puanını hesaplar. Başka bir internet adresinden içeriğe ilgi duyuyor, not alıyor ya da çoğaltıyorsanız, etkileneceğiniz bir algoritma güncellemesi ile karşılaşmanız ihtimali vardır. Google bu tür içerikleri fazlaca kolay bir halde tanımlayabilir. Dolayısıyla, web sitenizin içinde tekrardan yazılmış içeriğe haiz bulunduğunu düşünüyorsanız, kaldırmak için ideal olacaktır.
  3. Web sitenizin “Hakkımızda” sayfası olduğundan ve Google’a bir şema işaretlemesi biçiminde kıymetli girdiler sağladığınızdan güvenilir olun. Ek olarak, hem site içinde hem de haricinde pozitif yönde referanslar ve alan kişi yorumları web sitenizin güvenilirliğini artırabilir.
  4. Google arama kalitesi yönergeleri, yüksek kaliteli geri bağlantılara haiz web sitelerinin üstün bir EAT puanına haiz bulunduğunu göstermektedir. PBN’ler ve blog yorumu yöntemiyle düşük kaliteli bağlantılar kurmaya vakit ayırmak Google’ın gazabını üzerinize çağrı edebilir ve bir web sitesinin EAT puanını negatif yönde etkileyebilir.
  5. Kullanıcılarının güvenliği Google için bir önceliktir ve bu yüzden internet sayfalarını SSL sertifikası almaya zorluyor. HTTPS şimdi sıralama faktörlerinden biri ve bununla beraber web sitelerinin EAT puanını artırmanın yollarından biri. Ek olarak, Google Chrome’un artık HTTPS dışındaki tüm siteleri güvensiz olarak gösterdiği unutulmamalıdır; bu, Google’ın kullanıcılarının gizliliğine iyi mi kıymet verdiğinin açık bir göstergesidir.
 
Üst Alt