2019'a damga vuracak marka: Realme

hackeray

İçerik Editörü
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
25
Çözümler
1
Tepki
7
Realme etkileyici ilk yılına devam ediyor, 4 milyon kullanıcıya ulaşıyor

Oppo’nun alt markası olan Realme uygun fiyatlı ve yetenekli akıllı telefonlar üreterek dikkatleri çekti ve 2018'de başarılı bir başlangıç yaptı.

Şirket, piyasadaki ilk yılı için bir kilometre taşı daha ortaya koydu.

Realme, resmi şirket hesabındaki bir tweet’e göre dört milyon kullanıcıya ulaştı.

Markanın kullanıcı dağılımının büyük ölçüde Hindistan ve Güney Doğu Asya bölgesi ile sınırlı olduğunu düşünmeniz dikkate değer bir başarıdır.

Dört milyon rakamı azımsanmayacak bir satış başarısı ve HTC gibi büyük firmaların önünde olabileceği anlamına geliyor.

Tayvanlı firmanın 2018 üretim hacminin iki milyonun altında olduğu tahmin ediliyor.

Realme yöneticileri, Asya, Orta Doğu ve Afrika bölgelerine de yayılma niyetinde olduklarını açıkladılar.

2019'da Hindistan'ın 150 Şehrine Ulaşmayı Hedefliyor

Realme'nin Hindistan satışları için üçüncü sırada olduğunu söyleyebiliriz.

Kullanıcı hacmindeki yükseliş, şirketi satış dönemi için Huawei , LG , OnePlus ve diğerlerinin beğenisine sundu .

Ocak ayının sonuna kadar ülkenin ilk on şehrinde perakende satış yapması planlanıyor.

Pazarını daha sonra, Hindistan’da ki daha küçük şehirlere aşamalı olarak genişletecek.

Şirket, yapılanma ağını her çeyrekte 50 yeni şehre genişletmeyi planlıyor.

Yılsonuna kadar Realme, ülkedeki 150 şehirde 20.000 telefon satıcısına ulaşmayı umuyor.

Markanın akıllı telefon portföyünün tamamı bu perakende satış noktalarında alınabilecek.

Realme Hindistan CEO'su Madhav Sheth, yeni çevrimdışı genişleme planının şirketin satış stratejisinin bir uzantısı olduğuna inanıyor.

Kasım 2018'de, Realme Hindistan'da 130 şehirde akıllı telefonlarını 1300'den fazla Reliance Digital ve My Jio mağazasında çevrimdışı satmak için Reliance Digital ile ortaklığa girdi.

Realme 2019’da Xiaomi’ye Güçlü Bir Rakip Olabilir

Hindistan'da şu anda lider akıllı telefon firması Xiaomi.

Başlangıçta sadece çevrimiçi segmente odaklanırken, geçen yıl çevrimdışı segmente olan odağını önemli ölçüde arttırdı.

2018 yılının üçüncü çeyreğinde Hindistan akıllı telefon pazarının% 27,3’üne Realme sahip oldu.

Samsung, % 22,6'lık pazar payıyla ikinci oldu.

Realme'nin en son akıllı telefonu olan, selfie odaklı Realme U1 , Hindistan'daki tüketiciler arasında son derece popüler olduğunu kanıtladı.

İlk satışında Realme, Amazon Hindistan ve kendi mağazasında 200.000 adet U1 satmayı başardı.

Eğer şirket bu ivmeyi kaybetmeden koruyabilirse, çevrimdışı satışlarda eklenerek daha büyük rakamları görememesinin hiçbir sebebi yok.

r12.jpg
 
Üst Alt