Facebook Pixel Ne Zaman Kullanılmalı?

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

Feysbuk Pixel Ne Vakit Kullanılmalı?​

Facebook Pixel Ne Zaman Kullanılmalı?


Günümüzde reklam yaparken toplumsal medyanın gücünden yararlanmak artık bir tercih değil zorunluluk olmaya başladı. Ufak yada büyük birçok işletme için fizyolojik reklamdan oldukca toplumsal medya reklamları daha oldukca yarar sağlamaktadır. Artık insanların birbiriyle daha azca kontakt kurması ve gelişen dünyada birçok iş için insanların vaktinin olmamasından dolayı reklamlar insanların en yakın oldukları yere şu demek oluyor ki mobil cihazlarına ve bilgisayarlarına girmeyi başardı. Bu şekilde bir sistemde reklam yapmak normal olarak ki kafi bir girişim olmuyor. Şu sebeple bir ürünün onlarca satıcıdan yüzlerce alternatifi bulunmuş olduğu bir dünyada yaşıyoruz. Bu şekilde bir sistemde satıcıların yaptıkları reklamları çözümleme etmek ve hedef kesime ulaşıp ulaşmadığı, hedef kitle tarafınca ise ne tür tepkiler aldığını bilmek için belli kodlar geliştirilmiştir. Feysbuk Pixel’de onlardan birisidir.
Facebook-Pixel-Kodu.jpeg


Feysbuk Pixel Iyi mi Kullanılır?


Feysbuk Pixel Feysbuk reklam etkinliğinin analizini elde eden bir kodun adıdır. Internet sayfasına belli metotlar uygulanarak entegre edilmektedir. Feysbuk Pixel yardımıyla reklam için verdiğiniz paranızın en iyi şekilde iyi mi kullanacağınızı tespit edebilirsiniz. Ek olarak hedef kitleniz yada hedef kitlenize yakın olan bir kesime hitap ederken nelere dikkat etmek gerektiği, hangi ürünün daha oldukca ilgi görmüş olduğu benzer biçimde birçok mevzuyu incelemeniz ve o yönde hareket etmeniz mümkün olmaktadır. Bir tek belli kriterlerden değil birçok mevzudan veri toplama şansınız vardır. Kullanıcının web sitenizde yapmış olduğu tüm hareketliliği çözümleme edebilir ve satış stratejinizi bu yönde geliştirebilirsiniz.

5ee1383538f9e9c2af21ab26_SS-FB-Pixel-Blog-Header-Image2.jpeg


Feysbuk Pixel’i Ne Vakit Kullanmak Gerekir?


Aslen bu probleminin cevabı işletmeye nazaran ve meydana getirilen işe nazaran değişim göstermektedir. Eğer bütçeniz var ise reklam halletmeye başladığınız anda da kullanmaya başlayabilirsiniz. Ufak bir reklam yapıyor olsanız bile kullanmakta yarar vardır normal olarak ki. Bazı işletmeler kurulduktan bir süre sonrasında kullanmaya başlasa da burada ideal olan normal olarak ki hitap ettiğiniz kitleyi daha iyi tanımak ve ona nazaran bir gelişme göstermek için kullanmak daha mantıklı olacaktır. Satış yapabilmek için kullanıcı hareketlerini çözümleme etmek ve kullanıcıyı iyi tanımak satış yapmak adına olmazsa olmaz bir unsurdur. Satmakta olduğunuz ürün kusursuz bile olsa hedef kitlenizi çözümleme edemiyorsanız başarı sağlamanız oldukça zor olsa gerek.
 
Üst Alt